Gå til innhold

Noen som ikke har kontakt

Anbefalte innlegg

Skrevet

med svigerforeldre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmmm litt dårlig samvittighet for at jeg ikke ser de så ofte. Kanskje fordi jeg ikke liker de så godt.....

men uansett så syntes jeg det er min plikt å besøke de, invitere de hjem til oss og være hyggelig og imøtekommende.

fordi jeg elsker mannen min og han er glad i sine foreldre - derfor er jeg "glad" i de også.

Skrevet

Det forstår jeg men hva om di hadde såret mannen din hele oppveksten, ikke ringt på bursdagen hans engang, hva da?

Skrevet

selvfølgelig hadde jo det vært en helt annen sak da, men skjønner at du prøver å få aksept for din grunn til å ikke ha kontakt med svigers. Uansett hvilke grunner folk har for å ikke ha kontakt med dem, så er det sikkert ingen eller få som har like grunner... Det får bare være opp til den enkelte om man har kontakt eller ikke.

Jeg misunner de som har et godt forhold, eller i hele tatt et forhold, til svigerforeldrene sine.

Skrevet

Det måtte fortsatt vært opp til ham syntes jeg. Jeg har en far og en bestemor og en bror som ikke aner når jeg har fødselsdag:) de glemmer det bestandig, men jeg har et godt forhold til de fordet. Mannen min syntes det er helt fælt at de ikke ringer og viser meg oppmerksomhet på fødselsdagen min, men jeg lar meg ikke afisere, jeg vet at de er glad i meg fordet - bursdager er bare ikke den helt store greia i vår fam.

Tror det må være opp til den som føler et eventuelt svik på kroppen selv, dersom mine svigerforeldre hadde behandlet mannen min dårlig måtte det uansett vært mannen min som bestemte om dette var grunn til å holde avstand osv. ikke jeg.

min mening.

Skrevet

Selvfølgelig er jo det her, han som har bestemt det men har min fulle støtte, prøvde heller ikke få aksept for det heller som noen antydet. Har skjedd masse jeg ikke nevner her også, jeg hørte også på familie lontoret ang min støtte fordi jeg var redd det skulle skade forholdet vårt senere noe det ikke har gjort og di har sett barnebarnet sitt 2 ganger på 5 år. Nei takk, og når det er sagt er jeg kjempe misunnelig på de som har et godt forhold til svigerforeldrene sine, hvem ville ikke hatt det!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...