LivetErEnLek Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Jeg så i dag ei dame som hadde et sykkelsete som var festet mellom henne og styret. Der satt ungen som en konge og skuet utover alt som skjedde. Må jo være mye bedre enn å stirre rett inn i ryggen på den som sykler. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt noe sånt?
mammmamia ** Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 Det kan da ikke være trygt..! Det må jo være utrolig vanskelig å gå av sykkelen, setet må da sitte i veien for sikten og for å styre, reagere i en skummel situasjon osv osv...? Og om man kolliderer vil jo barnet ta i mot støtet da..! Nei, vi har setet bak...
LivetErEnLek Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2007 Det setet så ikke ut som de setene vi har bak, så nei, det skygget ikke for sikten og når det gjelder å gå av og på, så svinger jeg benet bakover og over sykkelen, så det er vel heller et større problem med de tradisjonelle sykkelsetene. Om man koliderer i front, så vil det nok gå hardere utover barnet med denne typen sete og dersom noen kjører på en bakfra, vil det nok gå hardere utover barnet med de tradisjonelle setene. Er vel egentlig ikke trygt å sykle med barn i det hele tatt....
mammmamia ** Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 Hehe, sant det, hørtes bare så skummelt ut..! :-) Men nå så jeg det ikke heller, så kan egentlig ikke uttale meg, aldri verken sett eller hørt om det..! :-) Men om du finner noe om det, legg ut en link da, hadde vært artig å se!
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #6 Skrevet 16. juni 2007 http://www.hamax.no/?ItemID=1152&_Bicycle_Child_Seat Det tåler ikke så høy vekt, så det er vel best egnet for små barn.
LivetErEnLek Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. juni 2007 tuuuuusen takk :-))) Snuppa mi er ikke mer enn 11 mnd og 8,5 kg, så det får nok bra!
Lille Filur Skrevet 16. juni 2007 #8 Skrevet 16. juni 2007 sprøtt. Samboeren min har prata om et sånt sete i et år nå.. han VIL ha et sånt et, men aner ikke hvor det selges..=)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 16. juni 2007 #9 Skrevet 16. juni 2007 Stilig! Synd snuppa er 3 år og for tung.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå