Jomfru79 Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Skal på UL i morgen for å måle babyen, og avgjøre om det blir keisersnitt denne gangen også.. Jeg håper virkelig ikke det. Har lyst å prøve på vanlig måte denne gang. Jeg var så sår i magen sist gang.. Man får bare krysse fingre for at babyen ikke er større enn den forrige..
beibiboom Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 Lykke til!!! Det beste er nok å få føde normalt ja... håper vi får det begge:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå