Mamman til AM&JS Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Vil selv anbefale Daftø camping...den er råbra!
Nickey Mouse Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 Jaaa, den slenger jeg meg på også! Daftö er superbra
Annie Bailey Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 Skriver under på den. Finnes det noen andre campingplasser som overhode kan måle seg med Daftø? Var bare såå sinnsykt imponert jeg.. Eneste minuset jeg kan se for meg er at det kanskje er litt overfullt og stort der om sommeren. Jeg var der rett før sesongen startet i fjor og hadde det supert ihvertfall. t.o.m å gå på do i fellesanlegget var jo kult (spesielt barneavd var jo flott da) Regner med at vi drar tilbake neste år eller noe slikt.
dumme mamma Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 Nordal Camping, ble kåret til årets campingplass 2006 se nordalturistsenter.no Ellers er Nordsjø Camping kjempebra!!!
Mamman til AM&JS Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2007 Er en veldig bra plass på nordsjø ferieland også...den ligger ikke langt fra Bø i Telemark..altså BØ sommerland..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå