Gjest Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 hvor mye har eg krav på at barnefar betaler? vi tenkte å ha privat avtale, men hvor mye er minums kravet`?? det jeg kan si er minste summen han hvertfall må betale.. hvor mye får dere av barnefar/nav?? takker for svar vist noen gidder :)
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 Hehe, du har hermet litt etter Mami20 sitt gamle nick. Mami20&BabyEmilia..
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 hvem er det? hm jaja.. kanskje fordi vi begge har en datter som heter emilia da vettu!
♥kinemor19og lille oliver Skrevet 16. juni 2007 #5 Skrevet 16. juni 2007 jeg vet ikke åssen det er med privat avtale,men tror det er noe du og barnefar blir enig om.du kan jo høre med nav. jeg får 1250 av nav.
Fisk med CV Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 Dersom du går inn på NAV.no og bruker bidragsberegneren der finner du ut hvor mye han skulle betalt dersom bidraget hadde blitt krevd inn gjennom de. Dette beløpet kan jo være greit å bruke.
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #8 Skrevet 17. juni 2007 940 er minimum av det du skal ha. hvis faren er betalingsudyktig eller ukjent. ellers kommer beløpet an på hvor mye samvær faren har med barnet, hvor mye dere begge tjener (hvis dere tar det gjennom nav, men det er jo greit å tenke gjennom det hvis dere skal ha privat avtale) jeg får 2250 kr, og det kommer til å øke litt nå neste mnd fordi jeg har søkt bidragstilskudd, når den ene parten tjener over et visst beløp pr år. barnet er 11 mnd og har vanlig samvær, annenhver helg og onsdag kveld. men regn ut på nav sine sider, så blir det mest "rettferdig" for begge parter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå