Gå til innhold

Hva har dere gjort i dag da jenter?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært i Hunderfossen Familiepark, sammen med mange venner og deres barn. Tullemor sin første tur til Hunderfossen, og vi har hatt en fantastisk dag. Tulla har badet og kjørt tog med pappa. Det var stas.

 

Nå sitter jeg å gjør ferdig første del av prosjektet mitt, må sendes i kveld...

 

Etterpå skal vi kose oss med pizza og Dirty Dancing på Tv.

 

Ha en fin kveld folkens!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært på handel men ellers lite.

 

Kan ikke være så mye ute da både storesnupp og lillemann er forkjøla :o(

 

 

Skrevet

Stakkars, nei da er det best å holde seg hjemme

Skrevet

Vi har vært på landet og kjøpt skrivepult, stol og hylle til snuppa. :)

 

Også har vi spist pølser og vasket leiligheten da.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...