Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Jeg har fått en baby som nekter å sove på ryggen. Ligger han annet enn på magen er det bare skriking... Tør ikke la han sove på magen om natten, er jo så redd for krybbedød... Så mye skremselspropaganda rundt dette, også viser jo forskningen at ryggleie er tryggest... Etter 3 søvnløse uker er jeg villig til å prøve alt! Tenkte jeg kunne legge han på magen hvis han har pustemonitor. Hva tror dere? Noen som har en til salgs, eller vet hvor man får kjøpt?
<3 Legoland <3 Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 Spør helsesøster om råd !! Stakkars dere
Fisk med CV Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 Jeg har babysense, kjøpte min på www.lillelulle.no Er vistnok der de er billigst og de har bare et par dagers leveringstid. Jeg kjøpte babysense for min egen del. Veldig betryggende å vite at alarmen går dersom det er noe. Jeg sover bedre og vesla sover bedre da hun slipper meg som pirker i henne annen hvert sekund for å sjekke om hun puster* Han kan nok fint ligge på magen om du har babysense, om han skulle "kveles" av å ligge med hodet nedi madrassen vil du sannsynligvis greie å riste liv i han i tide etter at alarmen går. Dårlig og drastisk formulert, men du skjønner sikkert tankegangen.
Nusseline♀♀♂ Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 Vi har babysense. Det er jo en trygghet. Gutten vår sover også som regel på magen. Har opplevd at alarmen har gått da, det har da virket som han sover veldig tungt. Noen ganger har alarmen gått hvis han har ligget utenfor platene eller at batteriene begynner og bli svake. Kjøpte den for 1590,- på Lille Lulle. Gutten vår hadde for høy hjerterytme på slutten av svangerskapet og når fødselen startet taklet han ikke riene. Etter 2 timer med en hjerterytme på rundt 220 ble han tatt med akutt ks. Det var grunnen til at vi ville ha en babysense. Dette satte jo en støkk i oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå