Gå til innhold

Stripping/tøying = Smerter? (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jm sa at hvis eg ikke hadde født innen neste kontroll som e 27 juni, så skulle hun strippe meg så fremt eg var moden. Nå lurer eg jo så klart på om dette gjør vondt....i så fall, hvor vaondt? Noe det kan sammenlignes med? Og virker det stort sett ganske effektivt for å starte fødsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.. jeg ble strippet på ahus på torsdag.. han sa jeg var ganske moden med 1cm åpning.. å JA det gjør vondt.. vil ikke skremme deg, menjeg er utrolig glad typen var med å holdt meg i hånden..

jeg har ingen ting å samenligne det med.. men bare pass på å slappe av i hoftene og PUST!! han tok på bebyens hode med 1finger...!!

Det gjør IKKE vondt etterpå..

legen sa jeg kom til å føde i løped av helgen, men det har ikke skjedd noe som helst enda, bortsett fra at slimproppen er gått..

jeg må antakelig strippes igjen på mandag... gru og grøss...

Skrevet

Offda....smerter e jo aldri morsomt, men har eg overlevd en fødsel så skal eg jammen takle å bli strippet;)

Åååå så spennende for deg da...skal krysse fingrene for deg og håpe at du føder i lpet av natten:)

Her har det ikke vært tegn til proppen en gang...med mindre den har gått i dusjen eller noe.. Men har økt utflod da...aner ikke om det har noe å si? :\ Ble satt i gang med første så eg har ikke peiling på åssen det e å starte naturlig;)

Skrevet

Jeg ble strippet en torsdag og riene begynte dagen etterpå.. Syns ikke det var vondt i det hele tatt, men det kan ha en sammenheng med at jeg var moden..

Lykke til!

Skrevet

Jeg ble strippet og synes ikke det var spseielt vondt, bare litt ubehagelig. Er du vant til sterke mensensmerter, synes jeg det var ganske likt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...