beibiboom Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 hvor mange av dere opplevede å få det motsatte kjønn likevel?
mammmamia ** Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 Jeg opplevde det første gang :-) Fikk vite jente og fikk gutt (heldigvis, hehe, ville så gjerne ha gutt! :-D ) Denne gangen fikk vi også vite jente, men jeg hadde mye sterkere følelse på at det var en jente selv, men kjøpte kun et par rosa plagg uansett, tør ALDRI å stole 100% på UL :-) (selv om det skal sies at vi var på både rutine-UL, 3dUL og UL 2 uker på overtid, og alle tre sa jente, hehe..!)
beibiboom Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2007 Sier du det?? Jeg begynner å frykte at jeg har gått litt bananas i butikkene skjønner du... Var veldig nøye på å ikke handle eller strikke jenteklær eller ting i begynnelsen, men nå rett før fødselen har jeg ikke klaert å la være!! Jeg har til og med vasket alt og lagt det i kommoden, skikkelig idioti vet du. Men, men:-)
ScaryMama Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 På ordinær ul fikk vi vite jente. Da jeg var på 3D ul fikk jeg vite at det var gutt. Var på flere ul senere i svangerskapet pga. lite liv, og fikk også vite da at det var gutt. Det ble gutt:)
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #5 Skrevet 16. juni 2007 Det skjedde med en jeg kjenner også. Fikk beskjed om jente, men ut kom det en nydelig liten gutt...hun var også på mange ul Men vanligvis er jo ul nøyaktig også på bestemmelse av kjønn da.
Mamma i februar=) Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 ul viste jente, og det var ei lita jente som kom=)
manonym Skrevet 17. juni 2007 #7 Skrevet 17. juni 2007 UL viste gutt, og vi fikk gutt. Men om UL viser jente så ville jeg vert litt mer forsiktig og prøvd å innstilt meg på at det kan komme en gutt istedenfor=) Mer usikre når de sier jente.
beibiboom Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 17. juni 2007 Godt det ikke var flere som har svart, he he, for da betyr det kanskje at de fleste fikk samsvar mellom ul og det kjønnet som "kom ut";) Neida, det viktisgte er jo at han/hun er frisk og rask!! Men når det gjelder det med at det er sikrere om du får beskjed om at du venter gutt, strides de lærde altså! Noen sier at det faktisk er mer sikkert om de har sett de tre strekene som skal være kjønnsleppene på jentene. Men samma det:-)
Bellen^2 Skrevet 17. juni 2007 #9 Skrevet 17. juni 2007 Vi fikk vite på ordinær UL at det var en gutt, og da vi var på privat UL senere i svangerskapet trengte de ikke si at det var en gutt en gang for vi kunne lett se det selv:) Det ble en gutt også da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå