Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Er det vanlig å ha med en sang til foreldrene fra brudetparet? Har vært i bryllup der dette har vært med.....
jente,jente, ? Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 Vi har laget en takkesang til foreldre og forlovere. De har vært så hjelpsomme nå i planleggingstiden, og før det også Så vi laget en fin og rørende sang til dem
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 Hvis det ikke er en spesiell grunn til noe annet, er det vanlig at brudeparet takker foreldrene. 1. Bruden tar med takkinger i sin sang/ tale og brudgommen i sin sang/tale. 2. Brudeparet lager en felles takkesang til foreldrene. Talen/sangen de har utenom dette, blir da kun til hverandre. Jeg har fått veldig gode tilbakemeldinger på felles takkesang, så det anbefaler jeg på det varmeste! Skribent, men må være
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Dei to bryllupe jeg har vert i nylig har det ikke vert takkesang til foreldre. Vi skal ikke ha,men vi vil helst ikke ha noen slike sanger. Da det ikke er oss...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå