Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 er ung mor 2 barn på 2 og 3 mnd... gift og hele pakka... forholdet vårt har godt opp og ned en veldig god stund.. vi kommer liksom ikke lengre det går 3 uker og så er ting likedan ígjen... mannen min jobber jeg går hjemme med minsten, har pause i utdanninga mi(vis jeg noen gang blir ferdig) Bor på et sted der jeg ikke kjenner noen uten om familien til sambo, de er koslige og snille de ikke no å si på det... men savner, vennindene mine.. eller ikke de men å få en fritid sånn jeg hadde för... väre med di osv... blitt bedre det siste halv året men... önsker å flytte tilbake til kommunen jeg bodde för... men smbo nekter... men hvorfor??? han har jo bare familien sin her ingen venner som han er avhengi av osv... har lyst å dra, men samtidig redd for at det er helt galt.. men vi har siti i forholdet nesten siden förstemann ble födt.. og ting baller seg på... för gjorde jeg alt hjemme np er jeg utslitt og "orker" ikke noe nesten.... nå de siste 4 mnd er det sambo som har gjort det meste og jeg er sur og meggete... men det er jo pga jeg er utslitt... vet at alt ikke er hans feil for det må 2 til for å få et forhold til å fungere men også 2 for å krangle... hva ville dere gjort??? spörr mer vis dere lurer på noe.... trenger kloke råd og svar.. dette ble sikker bare rotete men.. takk
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 Har ingen gode råd.... Men vanskelig og kjip situasjon! Kan du ikke dra hjem og være hjemme ei stund? Der i hjemkommunen altså. Ikke gjøre det slutt, men dra på en liten "ferie"? Så får dere lufta vettet litt Kansjke ikke noe godt råd, bare en liten tanke..
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 Han har gjort det slutt.. men vi bor nå sammen... jeg spör om vi skal bli sammen igjen og bo sammen eller om jeg skal flytte men får ingen svar.... han vil ikke svare på det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå