lillegull2 Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Jeg er 2 dager over ikm, og i dag har jeg hatt menssmerter om morgenen og i kveld!!! Men ingen ikm!!
Anonymusen Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 jeg hadde masse mensmurringer da jeg var gravid sist. Så ta en test:)
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 heihei=) er inne å sniker litt her.. jeg er gravid nå og jeg kan fortsatt kjenne hvilken dager mensen skulle ha vært her, får mensen smerter da, ikke like ille som da jeg faktisk hadde mensen, men jeg merker di godt=) lykke til=)
Synnøve_Solbakken Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 Jeg fikk menssmerter noen dager etter unnfangelsen, de varte i ukevis. Måtte sjekke ofte om tanta var komt, men den kom aldri
Dotten Skrevet 16. juni 2007 #5 Skrevet 16. juni 2007 Samme som Kajsa.... Jeg måtte også sjekke på toalettet i flere uker, fordi det føltes som om tanta var på vei..... Men kun falske menssymptomer heldigvis Så skal se at du er gravid. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå