Gå til innhold

Er alle andre enn meg leie av å gå gravide??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bar lurer jeg! Er nemlig ikke lei i det hele tatt, selv om jeg selvfølgelig gleder meg til å kunne bruke kroppen min på normalt vis igjen og ikke minst treffe den lille. Nå som det bare er tre uker igjen føler jeg meg flottere enn på lenge også:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei,nei jeg nyter hver dag i dette sv. har vært så sinnsykt dårlig med de to forrige sv,men i helt grei form denne gangen:)kronisk mangel på søvn(max 5 t pr natt,minsten nekter å sove lenger enn 4-5 på morningen så..) + litt bl. self sliten innimellom,men men:) det er jo så koselig å da.

Skrevet

oj, du har det nok litt tøffere enn meg du da...:-) Hørtes travelt ut med så mange små pluss graviditet!! så flott at du ellers koser deg i svangerskapet!

Skrevet

Jag stoooor kosar mig...har någon dag da bekkenløsningen visar sig riktigt og jag føler mig trøtt og tung,,men i det stora hela så struttar jag å skiner ikapp med sola!!!! Er min andra graviditet och kaaaaanske den siste, tror det blir en till, men man vet aldrig.

Må si att jag oxo gleder mig till att kunna bruka kroppen igen å få trena m.m MEN lei, Nej!!!

Skrevet

Jeg er lei! Har vært skikkelig nedfor hele siste uka uten helt å skjønne hvorfor, før jeg i går satt igang en skikkelig "soulsearch".... Føler at jeg ikke får stilt opp for de to guttene jeg allerede har! Er trøtt, tung og har ikke ork til å sykle turer, gå skogsturer, byturer, svømmeturer etc...you name it.

Halloooooo!! - Du er høygravid - har 9 dager igjen til termin!

Men dårlig samvittighet er det vanskelig å gjøre noe med, hvor rasjonelt jeg enn prøver å tenke. Vet jo at de kommer til å bli glad i lillesøster, og vi gleder oss alle veldig til hun kommer.

Men, har på en måte bestandig vært oss tre, (før sambo kom inn i bildet for 2 år siden) og nå føler jeg at jeg "tvinger" på dem et lillesøsken som tar oppmerksomheten bort fra dem.....

DUMME HORMONER!!!!

Skrevet

Jeg er møkkalei!

Jeg har mange uker igjen ennå, og må gå hele sommeren...

Jeg synes allrede nå at magen tar all plassen. Jeg får ikke sittet behagelig. Det er snart ikke plass til å ha minsten i armkroken. Er irritert over at jeg kjøpte en mjuk, dyp sofa. Nå kommer jeg meg nesten ikke opp av den, og må bygge opp med flere puter bak ryggen for å sitte normalt. Er drittlei av å se at gress og ugress gror nederst i hagen. Jeg kommer meg ikke ned dit selv, for skråningen er for bratt. Det er ingen andre som bryr seg... Vet at dersom jeg setter i gang med å luke blomsterbed, blir jeg straffet med hemorider. Irriterer meg over tujaen som jeg må få bundet, da den har to topper etter snøen i vinter. Prøver å bestikke sønnen min til gjøre det... Jeg kjeder meg på kvelden! Da er jeg som regel så gåen i bekkenet at jeg må ta det med ro. Nå er jeg ferdig med å hekle vognteppe og "hentesett". Bare idiotiske amerikanske filmer på TV som er så usansynlige at jeg får mark!

Begynner å få panikk for at jeg ikke ennå har fått rotet meg til å kjøpe vogn og seng. Heller ikke bilstol.... Blir sur når gubben foreslår å kjøpe brukt...

Er drittlei!

Skrevet

jeg er faktisk ikke lei...1 uker og 6 dager til termin..men gleder meg noe syyykt til å treffe henne.. sp vil ha henne ut samtidig som jeg gruer meg til å ikke være gravid lenger...

Skrevet

Jeg er så lei at jeg holder på å bli gal. Vil ha kroppen min tilbake. Termin om 2 dager.....

Skrevet

jeg er lei pga bekkenløsning. håper på å bli fort frisk igjen. tre dager til termin. håper baby kommer snart. gjerne i dag :-)

Skrevet

Har termin om 13 dager og er ikke lei enda, men gleder meg til prinsessa kommer ut :-)

Skrevet

Har termin om litt over 4 uker og er vel ikke lei av å være gravid. Men kunne veldig gjerne tenkt meg at bekkenløsningen gjorde mindre vondt, at jeg får igjen anklene mine snart, og at dagene gikk litt fortere!

Skrevet

Jeg er lei! Jeg er ikke en person som syntes det er kos å gå gravid.

Har termin om 19 dager, og håper inderlig han tar til "vett" å kommer før *fnis*

Skrevet

Nei, egentlig ikke - til tross for vond bekkenløsning, søvnmangel, vann i kroppen osv osv...koser meg masse med magen og føler meg flottere enn på lenge. Nyter å kjenne den lille sparke og bevege seg - nyter til og med kynnerene...he he - syns det er deilig å kjenne at kroppen forbereder seg;o) Dette blir (aller mest sannsynlig) siste barnet vårt, så må nyte det mens det varer...kommer nok til å savne å være gravid når den lille er kommet ut - det er jo koselig også:o)

Skrevet

Svangerskap ikke min favoritt men det blir kjekt etterpå. Har 40 dager igjen og nedtelling. Gleder meg til å bli ferdig med ventetida.

Skrevet

eg e veldi leide å veldi fødeklar.. vi e begge studentar å sambo har jobba omtrent kvar kveld i heile år.. så har vi enn sønn som 1 og et halvt som eg då har på kvelden, når han e sjuk å sanne ting.. har no då hus i tillegg som skal stellast. men har no ferie so håpar de går beire no når eg kan vere heime å slappe av men sønnen min e i barnehagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...