Vekt 75 Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Må alle ha det? Jeg skal gifte meg i utlandet og jeg lurt litt på om jeg må følge denne oppskriften på noe nytt, noe gammelt osv... dette blir jo ikke noe tradisjonelt bryllup. Jeg bare lurer. Hva synes dere?
mammamamut Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Det skal jo bringe lykke da. Du kan jo kjøpe ett blått, brukt strømpebånd. hehe... blir 3 i en det! Jeg har tenkt litt på det. Har lyst å følge denne tradisjonen siden jeg er veldig overtroisk. Det blå, må være på ett sted som ikke synes så har tenkt på lyseblått strømpebånd. Gammelt vil jeg ha noe fra mamma som da også blir lånt for man skal jo ha noe gammelt, nytt, noe lånt og blått. Ellers vil jo alt være nytt på meg. Men hvis ikke du er overtroisk kan du vel droppe det. opp til deg :-)
rødhette* Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Såvidt jeg har skjønt det, er dette en amerikansk greie egentlig, som tydeligvis er i ferd med å innta Norge også (som alt annet.. Valentines, Halloween osv..). Jeg skal gifte meg i utlandet, og kommer ikke til å bry meg om det. Noe nytt har jeg, da jeg vil ha på ny kjole, nye sko og nytt undertøy hehe. Men noe blått skal jeg ikke ha, ikke noe lånt, og ikke noe gammelt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå