Gå til innhold

Jeg får`n ikke ut :-(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Stikka i fingeren altså. Fikk den i går. I dag var det skikkelig betennelse og trodde jeg skulle få ut stikka sammen med verket. Men neida, den sitter der enda. Nå bygger det seg på en ny gul guffen kul med verk, men enda sitter den. Er det mulig og få den ut på en eller annen måte tru?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når sånt skjer meg, tar jeg frem lommekniven min og klipper/skjærer til jeg får ut problemet! men hvis du skal "doktorere" litt sånn, så pass på å brenne verktøyet og rense godt etterpå :) den må ut iallfall!

Skrevet

Jeg har prøvd med nå og skjært med slikt skalpellblad men ikke snakk om å få vippa den ut. Ikke får jeg tak i den med pinsett heller.

Litt flaut å gå til legen med en bitteliten flis i fingeren også da.

Skrevet

Ha finge i et glass med grønnsåpe vann en stund før du prøver å få den ut!

Det både renser og gjør det lettere:-)

Lykke til:-)

Skrevet

Takk, det skal jeg prøve.

Skrevet

Eller plaster med grønnsåpe over natten....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...