Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Bare når jeg sitter i sofaen eller ligger i senga den føles normal ut. Så fort jeg reiser meg så blir den knall hard. Det er ikke vondt. Bare ubehagelig. Er dette kynnere? Skal ikke kynnere gi seg litt innimellom? Her er det slik konstant.
fådagerigjen Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 Vanlig, det. Magen min er stort sett hard hele tiden, kynnerene kommer bare innimellom som en forsterkning.30 - 60 minutters tak Hvor langt er du på vei ?
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 Uke 34 Men de forsterkningene du snakker om som kommer i tak de har jeg aldri kjent.. Her er bare magen hard. Veldig hard. Hele tiden. (sånn bortsett fra når jeg sitter stille da)
Bolla Pinnsvin Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Lenge siden du tok en urinprøve? Hvis man har urinveisinfeksjon så får man ofte masse kynnere som kan gå over i rier..Både dette svangerskapet og forrige måtte jeg gå på penicilinkur for å bli kvitt det.Eneste "symtomet" jeg hadde var at jeg fikk kynnere og stram mage av "ikkeno"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå