Vanilla83 Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Jeg har vært skikkelig plaga med hodepine de siste 2 ukene, og nå de siste dagene har jeg begynt å få vondt i kjevene også. De er helt ømme, nesten som jeg har sittet å gapt i flere timer. Tror kanskje jeg ligger å strammer kjevene om natta når jeg sover, bruker å drømme at jeg biter til så tennene nesten brekker. Huff Har også hatt stiv nakke i mangfoldige år, så det bidrar vel med sitt til hodepinen. Er sånn press på en måte, nesten som hjernen er for stor for hodet på en måte og jeg får dotter i ørene. Noen andre som opplever det slikt og som vet hva det kan være? Skal ringe legen asap på mandag å få time Blir litt glad om non tar seg tid å svarer meg
fleXibel Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 Kan hende som du sier at du biter sammen tenna om natten.. hadde noe lignende for tid siden.. bare på den ene siden av kjeven..tror jeg da bet sammen tenna mye og/elelr gnissa tenner--- stress kanskje?? Kom deg til lege du .. god bedring
<3 Legoland <3 Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 Jeg har slitt masse med det du beskriver !! Det er stress !!!
Vanilla83 Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2007 Isjameg, jeg som trodde jeg hadde en rolig hverdag. Er det normalt at stress-hodepine bare kommer snikende en dag på den måten for så å bli? Bruker ikke ha vondt om morningen, da er jeg bare stiv i nakken. Hodepinen øker utover kvelden og blir sterkere og sterkere. høres det og kjent ut cadyk?
<3 Legoland <3 Skrevet 16. juni 2007 #6 Skrevet 16. juni 2007 Jeg har vært plaget med dette i perioder. Jeg er alenemor og har mye ansvar på meg, tror det er mye av grunnen for min del. Det kan plutselig komme ja. Jeg merker og at veldig småe ting utløser sånn at det blir verre og verre. Hvis datteren min er grinete/krevende/trøtt o.l. så blir jeg verre. Eller hvis jeg skal rekke noe... Stress generelt. Men jeg tror også at jeg biter en del i søvne :-/ Jeg gikk til legen. Legen oppdaget også høyt blodtrykk (pga stress) stiv nakke og ømme muskler i fjeset. Fikk sykemelding og henvisning til fysiotrepaut. Tannlegen tok og en titt Det som hjelper er å slappe av og massere seg selv i fjeset. Lykke til !
Vanilla83 Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. juni 2007 Åååh massasje hørtes godt ut du. Det forverrer seg når lillegutt begynner å gråte eller jeg blir irritert for noe ja. Skal prøve å gni meg litt i trynet og få gubben til å massere meg når han kommer hjem:p Forhåpentligvis hjelper det på! Takk for tips, ha en fin kveld videre:)
<3 Legoland <3 Skrevet 16. juni 2007 #8 Skrevet 16. juni 2007 Føler du at noe av det jeg skrev stemte for deg? Det kan jo hende at det er nakken som er blitt stiv... Fått låsning ??
Vanilla83 Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 16. juni 2007 Joda nakken min har vært i låsning før, måtte dra å knekke den opp hos en spesialist. Vært plaget med senebetennelse i nakken oxo, og var nylig i en bilulykke der jeg fikk en stygg sleng på nakken. (jippi, akkurat hva jeg trengte).
<3 Legoland <3 Skrevet 16. juni 2007 #10 Skrevet 16. juni 2007 Huff.. God bedring !! Nyt at du har en til å massere deg. jeg må gjøre det selv :-/
Vanilla83 Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 16. juni 2007 Dakar deg Du får komme hit så kan vi knaske smertestillende å massere nakkene til hverandre;) ingen baktanker altså, heh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå