PintSizedDictator Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Jm sa at hvis eg ikke hadde født innen neste kontroll som e 27 juni, så skulle hun strippe meg så fremt eg var moden. Nå lurer eg jo så klart på om dette gjør vondt....i så fall, hvor vaondt? Noe det kan sammenlignes med? Og virker det stort sett ganske effektivt for å starte fødsel?
Filosofia m/supersprett Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 Jeg synes det er vondt. Vanskelig å sammenligne det med noe annet. Kanskje eneste sammenligning må være når man har sex og partneren kommer borti livmortappen bare at det er endel vondere å bli strippet.. Ikke hatt noen virkning på meg, er 7 dager over tiden..
PintSizedDictator Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2007 Offda...føler med deg. Har enda 13 dager til termin, men kan levende forestille meg hvor lei du må være...eg e møkkalei nemlig;) Kan det kanskje kjennes ut som når man får en modningspille satt inn bak mormunnen? Det ble gjort på meg med første...vondt:\
Filosofia m/supersprett Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 Ja er vel mulig det er det jeg får på mandag eller tirsdag, men tror jeg får det gelen først. Ja jeg unner ingen å gå lenge over tiden, er helt forferdelig. Gråt bare fordi jeg måtte gå opp trappen til leiligheten her i dag. Er sur og lei og sint på alt og alle. Hjelper heller ikke at alle sier; jaja, er jo ikke lenge igjen nå. FAKTISK TELLER HVER TIME NÅ, SÅÅÅ LEI ER JEG!!! Får jeg lyst til å rope til de. Tror heller ikke dette starter av seg selv så er prisgitt når legene vil sette meg i gang. Skjønner ikke helt vitsen med at mor skal være helt nedpsyket før fødselen. Babyen er jo klar...
Vestlandske meierier A/S Skrevet 16. juni 2007 #5 Skrevet 16. juni 2007 Synes ikke det er vondt, men litt ubehagelig bare. Dersom du klarer å slappe godt av går det nok fint:) ble strippa en fredag og fødte mandag foressten.
PintSizedDictator Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. juni 2007 Nei det der forstår ikke eg heller...Hvorfor må man vente i det lengste over termin før noe blir gjort? Så lenge babyen e ferdig og klar så ser eg ikke vitsen med å vente. Forstår sååå godt den trangen til å rope til folk. Selv om eg enda har 2 uker igjen så blir eg sinna inni meg når eg får sånne kommentarer. For dem e 2 uker kort tid, for meg føles det som et lysår. Spesielt nå som eg e så trøtt hele tiden og snuppa på 4,5 føles ekstra krevende. Gleder meg sånn til eg kan løfte henne opp å kose uten å måtte sette meg ned først:\
PintSizedDictator Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. juni 2007 Oisann:D Grattis så masse med ny verdensborger:D
Filosofia m/supersprett Skrevet 16. juni 2007 #8 Skrevet 16. juni 2007 Legen på Ullevål fortalte meg at grunnen til at de er litt tilbakeholdende med å sette meg i gang er at jeg er så lite moden. Hun sier det kan bli en veldig laang periode med rier før fødselen kommer skikkelig i gang, så det kan være bedre å modnes litt mer før de gjør det. Så det blir tøff og lang fødsel eller tøff og lang ventetid...
Filosofia m/supersprett Skrevet 16. juni 2007 #9 Skrevet 16. juni 2007 Og ang folk som kommenterer.. Blir tom sint når samboer snakker om at han er lei!! Hva faen er han lei av? At jeg er stor og sur og lei?? Åhh, er så lei av å føle meg som et freakshow, alle på gaten glaner. Eier de ikke skam? Har det aldri sett en høygravid før? Sorry, måtte bare få en utblåsning her. Skal gå og legge meg snart og håpe at ingenting skjer før i morgen tidlig. Trenger sårt en natt med søvn
PintSizedDictator Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 16. juni 2007 Ok, ja da hadde eg nok valgt ventetiden hehe...rier e ikke noe å kimse av;) Heheh ja men for all del...blås i vei:) Det e bedre å få det ut før du eksploderer helt. Ja...man kan jo lure litt på hva han e lei av..men kanskje som du selv sa, han gleder seg til å få tilbake damen sin fri for hormoner...vel, bortsett fra de som kommer en gang i mnd. så klart;) Skal snart legge meg eg og. Må sove godt. Takk for praten, var hyggelig:)
Filosofia m/supersprett Skrevet 16. juni 2007 #11 Skrevet 16. juni 2007 Jupp, takk for praten. Sov godt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå