Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 E de noka satanista her inne da? æ e satanist! wohooo!
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 Er ikke satanist. Men kan du forklare litt hva satanisme er, og hva dere tror på?
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 (jeg er ikke HI) den egoistiske livsstil, man setter seg selv og sine først. satanistene følger nesten de ti bud (bare uten "gud" delen) en satanist skal ikke stjele eller bruke vold f.eks. satanisten respekterer og setter sine nære høyt, men straffer de som gjør han, eller noen han verdsetter, noe vondt. de syv dødssynder er mer leveregler enn synder for en satanist, om han ønsker å fråtse så er ikke det en synd, men det er en lyst han har som han kan følge om han ønsker. en satanist er direkte, ærlig og står for det han mener..
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 er du satanist "anonym 19:26"? og er det du som er HI?
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 er ikke det det samme da? uansett var det jeg som skrev beskrivelsen som spurte "anonym 16:33" silje
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #6 Skrevet 23. juni 2007 silepilje?? hva i alle dager? ingen har sagt noe om at jeg er satanist eller ikke, så om du tror det eller ikke er meg revnende likegyldig. Ville ha igang en dialog med HI jeg, alltid spennende å høre hva folk legger i; "jeg er satanist wohoo..." Silje
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #7 Skrevet 23. juni 2007 Øy silda! take it easy a'! Korsen dialog da liksom? er det noe å ha dialog om? tror ikke folk som ikke er satanister kan forstå de som er satanister, eller de som ikke er kristne kan skjønne hvorfor noen gidder å tro på noe som itj e der! Tadaa nemlig. Æ ville nu bare sjå om det va ANDRE satanista her ditt lille hespetre. Pass det nu ellers bruke æ dæ som alter, vi bruka næmlig jomfrua som alter, fordi kvinnekroppen e det vakreste og mæst perfekte i verden, men vent litt, du e vel verken jomfu eller spesiellt vakker.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #8 Skrevet 23. juni 2007 det kan godt hende at det er satanister her inne, men ser ingen tegn på at du er det.. du eier jo ikke respekt for andre mennesker, du er frekk og utrolig lite tiltalende.. en satanist er ikke en som flyr rundt å er ubehagelig mot omverdenen, noe det virker som om du er.. det er sånne som deg som gir religionen et dårlig rykte. synd i grunn, jeg hadde som sagt håpet på en saklig dialog/debatt om syn på dette, da jeg syns det er facinerende, og spennende å prate om, men det er det ikke rom for ser jeg. ha en fin kveld videre. Silje
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #9 Skrevet 25. juni 2007 Hobbysatanister er utrolig søte! Flyr rundt med opp-ned kors og er *skumle*... Thi hi. Spurte en en gang om hvorfor han gikk med peterskorstet rundt halsen. Kunne ikke svare...
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #10 Skrevet 1. juli 2007 Han gikk med st peters korset fordi st peter fornektet jesus og ville derfor bli korsfestet opp ned, et opp ned kors betyr at du fornekter gud/jesus.......lille luring.....
LynxLynx Skrevet 1. juli 2007 #11 Skrevet 1. juli 2007 Eh... Peter var forlengst ferdig med å fornekte jesus da han ble korsfestet. Han ble korsfestet opp ned fordi han ikke følte seg verdig å dø på samme måte som jesus. Opp-ned korset er et kristent symbol på ydmykhet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå