sakama Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Hvor ofte og hvor mye vaskes det? Hva betaler dere? Jeg er så lei husvask, det tar jo aldri slutt. Ikke før jeg er ferdig er det på han igjen. Med 3 etasjer hus og 3 unger (for ikke å glemme gubben) er det bestandig noe husarbeid som burde vært gjort. Blæhh.....måtte bare få spydd det ut en plass.....jeg er så lei av å vaske hus! Nå vil jeg ha vaskehjelp, jeg tror heller på julenissen enn at gubben skal bli revolusjonerende mer aktiv på den fronten. Så da tror jeg jeg satser på vaskehjelp
Luca Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 Da nr 3 kom, bestemte vi oss for å ha vaskehjelp. Vi betaler 350 for vask i litt over 3 timer. Hadde hver uke tidligere, men gikk over til hver 14. dag. Så kan heller sambo dra over gulvene innimellom selv:-)
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 Har du vaskehjelp gjennom et firma, eller er det en privatperson?
LivetErEnLek Skrevet 16. juni 2007 #5 Skrevet 16. juni 2007 For tiden jobber jeg bare to dager i uka, og da tar jeg meg av husarbeide selv. Men til høsten skal jeg begynne i 100% og da skal vi ha vaskehjelp. Har en avtale om at hun skal komme til oss hver fredag og bruke 2-3 timer (1500 kr i mnd)). Hun skal da støvsuge, vaske, tørke støv, skifte på sengene osv. Skal også leie henne inn ekstra innemellom til å vaske vinduer, gardiner osv. Har brukt henne tidligere og hun er meget dyktig og huset formelig skinner når hun har vært her. Min samboer kaller henne bare for "den hvite tornado" ;-) Vi betaler henne også dersom hun er syk (har hendt 1 gang på 2 år) og hun får betalt for 5 ukers ferie. Dette er privat
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 16. juni 2007 #6 Skrevet 16. juni 2007 Vi har to damer som kommer hver 14 dag, de får 100 kr i timen. Og det er utrolig reint og fint her når de har vasket.
meg og 3 til Skrevet 16. juni 2007 #7 Skrevet 16. juni 2007 hver 14 får vi hjelp. betaler 100kr timen svart. kjempe fornøyd! vi gjorde det sånn da jeg ble gravid og har en liten en ved siden av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå