Gjest Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 kan man sammenlikne det med priser på benetton f.eks?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 For dyrt for min del.. Bukser til 300 kr osv..
Luca Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 Litt høyere i pris, men det er fordi Benetton har blitt billigere. De gikk jo ned i pris for et års tid siden, så der er det rasende billig nå:-)
mammmamia ** Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 Jeg synes de ligger ganske likt, med en gang man kommer over på større klær (ikke nyfødtklær, det er DYRT) så er det ikke så ille..! Ganske samme nivå som Benetton ja, er stamkunde begge steder jeg :-D
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #5 Skrevet 16. juni 2007 Tror ikke jeg kommer til å kjøpe så mye til babyen der, men 6-åringen har en del derfra. Hun kan jo ha ting litt lenger før det er for lite. Det står priser på hjemmesiden deres. www.polarnopyret.no (Du blir linket videre)
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #6 Skrevet 16. juni 2007 takk for svar jenter:) da skal jeg ta meg en tur inn til byen en dag:)
mayaya Skrevet 16. juni 2007 #7 Skrevet 16. juni 2007 Se på hjemmesiden dems. Det står der i svenske priser, men det er de samme i Norge. Dvs. står det SEK 95 på et plagg, koster det NOK 95 her. Enkelt å forholde seg til :-) Ellers - om det er dyrt kommer an på. Jeg elsker klærne derfra, de er like fine etter vask og er kjempedeilige på. Det er jeg villig til å betale litt mer enn HM-priser for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå