Mamsen86 Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Jeg fikk et lite innfall om å om-møblere her hjemme.. Vel, bad idea! Jeg klarer virkelig IKKE å flytte på blytunge hyller all by my self! Så nå står hele stua min på huet da vettu.. *LeR*.. Uff.. Støl i arma er jeg også! =(
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 haha Mami ) Kjenner meg igjen..kan også finne på å ommøblere midt på natta eller kvelden..men foradnring fryder
Mamsen86 Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2007 Ikke sant! =P Jeg blir gal om ting er det samme hele tiden.. Men akkurat dette var veldig lite gjennomtenkt, for jeg har ting og tang som må skrues ned fra veggen osv! *LeR* Men.. Jeg tror det kan bli bra sånn her! =D Etterhvert.. Hehehe! Alt bra med deg & den i magen? Lang er du på vei nå, forresten?
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 Vet ennå ikke..Frustrert Meeen jeg føler meg bra..ikke vært mye kvalm og kjenner liv i magen..skal på ul tirsdag
Mamsen86 Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2007 Kjenner liv, ja.. Men da er du nok bitte litt på vei da! =D Du får holde meg oppdatert på om det er en eller to der inne da! =P
Mamsen86 Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. juni 2007 *LeR* Nei, jeg har bare plukket det opp her inne, jeg.. =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå