1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 jeg fikk det tidlig..luktet til og med av isvannet at isbitene hadde ligget i samme fryser som hvitløksbaguetter....smakte hvitløk av vannet syntes jeg..hehe
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 var d helt på begynnelsen,da du akurat hadde funnet ut at du var gravid? HI
1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 ja temlig tidlig, husker jeg blei så fort kvalm av lukten av "fremmed mat" fra alle de etniske restaurantene i oslo...å takla ikke lukten av frityrstekte vårruller å scampi osv. æsj. men var fordi jeg hadde dårlig matlyst av det da så nå er det ikke sånn.
Tubbies Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 Det var det første symptomet mitt. Sikkert dagen etter befruktning..hehe;)
*1+1=2 små* Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 Veldig tidlig her også!!! Enig at is som har vært i samme fryser som annen mat smaker vondt forresten:P Lukta ALT av mat, HELE tiden*grøss* Er ikke like ille nå lenger, mye fordi jeg er tett i nesa:P
Feliz31 Skrevet 17. juni 2007 #7 Skrevet 17. juni 2007 jeg fikk også tidlig sterkere luktesans, har det enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå