Gå til innhold

Akta graco cosmic eller besafe izi combi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe sete nr 2.. Hvem av dem vil du anbefale, eller er det et annet?

Kravet er at det kan brukes begge veier!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har besafe izi combi, syns det er et kjempebra sete. Anbefales! :o)

Skrevet

Jeg har hatt begge to.

Jeg er UTROLIG mye mer fornøyd med besafe izi combi enn jeg var med akta. Det sitter som støpt, instruksjonene er ikke til å misforstå og jenta mi sitter mye bedre når hun sover, uten at hodet faller frem slik det gjorde i akta.

Et fantastisk bra sete.

Skrevet

har vært fornøyd med akta graco sitt jeg iallefall.. :)

Skrevet

vi har izi combi og er veldig fornøyd. eneste jeg kan si er at min ser ut til å vokse fort ut av det.. hun er kjempe lang, er nå 20 mnd og skulderen er helt oppe med øverste hakket til selen nå.

Skrevet

jeg har helt motsatt erfaring med acta og be safen enn hva du har. hodet henger mye mindre på actaen.... med de støttene liksom... men siden jeg er like usikker som deg har jeg tenkt å ha ett av hver i bilene hihi actaen sitter BOM fast er ikke til å vrikke...

Skrevet

Og lille har aldri hengt med hodet når hun har sovnet i det iallefall. :)

Skrevet

Jeg har Akta Graco Cosmic, og det er et veldig bra sete! Det sitter som støpt i bilen, og den ekstra nakkestøtten gir trygghet..

Men eneste minuset syes jeg, er at ungen sitter veldig "oppe" på setet, jeg foretrekker at barnet plasseres godt nedi bilsetet, og på cosmic så sitter barnet veldig høyt..

Så derfor skal jeg bytte til Maxi Cosi Priori, selvom det bare er forovervendt...

Skrevet

Jeg anbefaler deg å ta med bilen og ungen til butikken og finne det setet som sitter best i DIN bil, og som ungen DIN sitter godt i! Ikke det som flest her inne liker best :-) Har selv hatt Cosmic til storebror og var veldig fornøyd, likte ikke HTS-setet, ble alt for bratt og var sykt tungvint å montere...

Skrevet

Enig med mammamia **, ta med deg ungen og prøv ut setene..

Da jeg gikk for cosmic, stod jeg sikkert en time i butikken og satt Emma i ALLE setene som var der, og plaget vettet av betjeningen, hehe...

Så ta med deg ungen, og prøv setene, og be om hjelp og råd fra betjeningen...

Skrevet

Har begge to vi da, et i hver bil. Hvilket jeg vil anbefale kommer an på hvilken bil dere har. I den største bilen har vi besafe izi combi, som jeg er veldig fornøyd med. Dette setet ble litt stort til den andre bilen vår, så derfor kjøpte vi akta graco til denne. Denne bilen blir ikke brukt like mye, men foreløpig er jeg fornøyd med dette også.

Begge setene sitter i hvert fall som støpt i bilene.

Anbefaler deg å ta bilen med til butikken og få de prøvd i bilen.

Skrevet

har akkurat kjøpt britax two way elite, og er spendt på koss det er:-)

det kan gå begge veier.

Skrevet

Cosmic'en ble diskvalifisert i denne testen fordi det løsna under kollisjonstesten. Har ikke hatt det selv altså, så vet ikke noe mer om det. Er på jakt etter nytt sete selv. Ikke lett, det er en jungel der ute...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...