Gå til innhold

Italiensk familie gis bort snarest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mor, far, nanny og to barn.

Gratis, men maa hentes naa!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok, hvor skal de hentes da?

Skrevet

Antibes, France.

Jeg kan godt betale flybillett, hvis du lover at de ikke kommer tilbake hit.

Skrevet

Hvorfor gir du den bort? Følger det med garanti og angrefrist innen fjorten dager?

Skrevet

De er bare altfor braakete for min del. De braaker til langt paa kveld, sover lenge om morgenen, braaker naar vi har dupp osv osv.

Ingen garanti og angrefrist. Du faar gi de videre hvis du ikke er fornöyd.

Skrevet

Kan du sende dem som Norgespakke med posten ? Hva blir portoen ?

Skrevet

Det maa bli franskpakke da :D

Kan pröve aa lure de nedi alle 5!

Skrevet

Ok, hvis du ikke får plass til alle så kan du beholde moren og faren - de trenger jeg ikke...

Skrevet

Italienere er jo generelt et høylydt og gestikulerende folkeslag, så dersom dine er bråkete på toppen av dette tror jeg at jeg står over. Legg ut en annonse på Finn, kanskje? :)

Skrevet

Eller forresten så trenger jeg kanskje faren - er han flink til å snekre og sånt ? Skulle hatt ny terasse...

Skrevet

Husk å få med ordene "fremstår som ny" i annonsen, da blir du garantert kvitt hele hurven på et blunk!

Skrevet

Gudene vet, de bor over oss, saa jeg vet ikke helt hva han egentlig kan.

Skrevet

Kanskje jeg maa faa med at hun er russisk da, med silikonpupper. Tannstrenger er tatt av!

Skrevet

Telenors linjekapasitet vil bryte sammen under all responsen! Ser du hvor fint det årnær seg bare du spør om råd her inne? Ingen problemer er for store til å kunne løses på en konstruktiv måte! :)

Skrevet

Sommeren ser plutselig lys ut etter noen innlegg her ja!

Skrevet

Nei da tror jeg at jeg dropper det. Men du burde selge dem, ikke bare gi dem bort....

Skrevet

Hva med å snakke med den lokale mafiaen?

Skrevet

Jeg kunne faktisk hatt bruk for en ilsint Nanny en gang i blant.....

Skrevet

Jeg kan betale deg for aa IKKE sende dem hit!!

Det er derfor jeg og sambo kjöpte et hus langt utpaa ödemarka, vi liker ikke helt de braakete menneskene.. og dem er det mange av her.

Hvis du skal opp og snakke med dem, hils fra meg og si at Italienere kan IKKE spille fotball!! Jeg haaaaaaaaaaaater italiensk fotball.

Skrevet

Vi gleder oss til aa flytte til aa vaart eget hus uten naboer vi ogsaa. Tilbake til Norge, vel og merke.

Skrevet

Hm, hvordan faar jeg kontakt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...