Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 jeg og han har vært sammen et år.han har fra dag en ikke vært mye hos meg.han vil at jeg skal komme til han siden han mener han ikke trives her.vi holder på og bygger hus sammen men ble gravid nokså fort.siden jeg har et barn fra før må jeg jo holde meg hjemme med henne.siden nyttår har han vært her hos meg kansje 3-4 ganger men aldri overnattet.jeg er kun hos han.jeg har tatt opp dette med han flere ganger at jeg føler meg lei.jeg vet han er glad i meg og alt det der. men hvorfor sitter han i kveld på en lørdag hjemme hos seg og jeg her alene??vi skal ha barn sammen og jeg forstår ikke hvorfor han ikke vil komme hit heller.av og til tenker jeg at jeg ikke klarer og holde ut til vi flytter sammen om ca 2 mnd. alle venner og bekjente spør liksom hele tiden om typen er her,og jeg må liksom forsvare han hele tiden med et eller annet hvorfor han ikke er her.for i andre forhold jeg har vært i har jeg ikke opplevd dette. jeg blir så lei meg av og til at jeg kjenner det kommer en tåre i øyet. hva bør jeg gjøre eller si til han??
EierIkkeFantasi Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 off stakkars..annet enn å prate med han så vet jeg desverre ikke..må nesten bare si hva du føler å hvordan ting er..at du føler deg alene å forlatt hjemme der å trenger han..lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå