Pregnosaurus 22/8/07 Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Kan det være noe farlig for barnet å ha løs mage når man er gravid? Jeg er i uke 29 og har fått løs mage i de siste par dagene mens jeg tidligere var litt småplaget med hard mage..... i tillegg var jeg ute og spiste fiskesuppe samme dag jeg fikk den løse magen så jeg begynner å lure jeg.....
Marolla Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 Tror ikke det har noe å si så lenge du ikke blir dehydrert.
junisnuppa/fødeklar Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 Nei, det er slettes ikke farlig. Jeg har hatt omgangssjuke og diare 2 ganger dette svangerskapet og jeg fikk beskjed om at det ikke var farlïg så lenge jeg fikk i meg nok væske. Så drikk mye. .o)
Pregnosaurus 22/8/07 Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2007 Takk for svar dere :-) jeg bekymret meg vel mest for blåskjellforgiftning jeg da...... siden jeg fikk løs mage etter restaurantbesøket..... det var godt å høre at jeg ikke skal bekymre meg over litt løs mage sånn ellers også da.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #5 Skrevet 16. juni 2007 Blåskjellforgiftning er temmelig heftig. Du blir elendig av det, ikke bare løs mage, så bare ta det med ro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå