Gå til innhold

andre barn som HOSTER?? håper noen SVARER!!.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi har hostet kraftig nå i ca 2 mnd.. (hun er 5mnd) det er ikke vanlig hoste, men skikkelige hosteutbrudd, høres av og til ut som en gammel dame med røykhoste:P :/ har vært hos legen 3 ganger, først fikk vi efedrin, men det hjalp ikke, ble bare litt hyper av det. Så fikk vi beskjed at hun var så blid at det var ingenting..! og så gikk vi igjen og da fikk vi noe slimløsende å gi henne, og det hjalp heller ikke:( men legen har ikke hørt når hun har hostet..:/ typisk det!

Så var vi på helsestasjonen og skulle ta vaksine, og da begynte hun å skrike, og hoste! og det var da helsesøster sa at dette ikke var noen vanlig hoste, hun skulle ikke stille noen diagnose, men det kunne høres litt ut som kikhoste..:(( jeg har bestilt ny time hos legen på tirsdag.. stakkar jenta mi:(

noen andre som har opplevd dette? eller som har hatt kikhoste? hva er behandlingen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

behandling for kikhoste er antibiotikakur. litt bredspektet.

men mange forskjellige typer hoste kan forveksles med kikhoste, men be legen ta prøver, selv om det går 1-2 uker før du får svar på de.

Skrevet

Jeg trodde også min hadde kikhoste, ble henvist til barnelege og fikk diagnosen barne astma. Men han fikk så mye bivirkninger av medisinen, så jeg tok noen timer hos en homeopat og han har ikke hostet siden;))

Skrevet

Tulla mi hosta stygt i 3uker,(nesten 1år da) andre gongen me var på legesenteret så testa dei kikhoste, det er kjempe lett, dei tar prøve fra slimhinnene i munnene el i nesa. Har ikkje hørt noko om tulla sin test så den var nok neg. Hosten gjekk over litt over ei uke etter. Men så hostar ho att nå. Mega snørrete og den slim hosten. Har efendrin og bricanyl til ho men syns ikkje noko hjelper. Får litt efendrin sida storebroren lett får krupp.

Så det renger ikkje vera kikhoste, men det er veldig greit å få sjekka det ut så slepp du vera bekymra.

God bedring

Skrevet

der er så feigt at barn kan bli syke..:( har bare så lyst til å hoste for henne, slik at hun slipper! men håper at jeg får noe svar denne gang, at de ikke bare sender oss hjem.. men jeg skal forlange at de tar en prøve! for noe er det som irriterer henne!

tusen takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...