Madde26 Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Idag dro jeg og kjæresten til legevakta etter vondt i mage og rygg og litt blødning, og ble sendt videre til ultralyd. Fosteret var dødt, og det har vært dødt ganske lenge.. Uff; helt fra meg og tom innvendig. Kunne vært 14 uker på vei idag, men uheldigvis så ble det ikke min tur nå. Er førstegangsfødene og dette her var ganske tungt og tøft. Håper at jeg snart får sjansen igjen, og at det går bra da. Kommer nok snart igjen :-/
*1+1=2 små* Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 uff det var trist å høre*trøstepå* Neste gang er det din tur!!!!!
Heldige oss Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 Triste greier, men det går nok bedre neste gang;) Jeg er også førstegangsfødende, mistet et foster i september og ble gravid igjen nesten med en gang. Denne gangen har det gått fint er 26 uker nå. Det er vel ingen stor trøst, men det er veldig vanelig at det går galt første gangen... Tvi tvi og bedre lykke neste gang
Feliz31 Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 huff og huff, dette er jo alles skrekk. Så synd at dere måtte oppleve dette! Trøsteklemmer sendes til dere.
jyda med nr 4 i magen Skrevet 16. juni 2007 #5 Skrevet 16. juni 2007 Så trist å høre. Føler med dere. Skal krysse fingra for at du snart er tilbake her. Stor klem.
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #6 Skrevet 16. juni 2007 å så trist, jeg har selv hatt en MA i februar,så jeg vet hvordan du har det nå,jeg fant det ut på tidlig UL i uke 12,det hadde dødd i uke 9. Nå er jeg gravid igjen 13+6,var på UL på torsdag og det var veldig med aktivitet så denne gangen har jeg tro på at det går bra. Ta den tiden dere trenger for å bearbeide sorgen,gjør noe som kan hjelpe deg å bearbeide den,jeg har vært veldig åpen om MAen og snakket mye om den (ikke til hvem som helst da) og det har vært terapi for meg. Skriv ned tanker og følelser i en bok,eller noe annet. Trøsteklemmer til deg *********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
eh81 Skrevet 16. juni 2007 #7 Skrevet 16. juni 2007 huff!!! føler med dere! masse lykke til videre, krysser fingrene for at det går raskt til neste gang!
brummemamma- Skrevet 17. juni 2007 #8 Skrevet 17. juni 2007 Uff, stakkars deg. Det der er alles store skrekk. Var selv hos lege etter litt mserter og blødning lørdag, men får ikke ultralyd før tidligst i orgen, så ganske urolig nå. Lykke til videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå