babyandme Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 en graviditetstest du vil selge/bytte med meg?? Helst fortest mulig, er så dumt å gå rundt å lure på om en er gravid! Betaler godt for to stk av god kvalitet, gjerne mer enn du ga for dem:) eller hvis du ønsker en ting kan d jo være jeg har det og vi kan bytte? Send meg en mld tilbake her eller via nicket da vel! På forhånd mange takk for hjelpen!! )
babyandme Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 16. juni 2007 Og JA jeg er desperat;p hehe! Vi får penger den 20juni, og vet ikke om jeg klarer å vente helt til det for å finne det ut..er sååå nysjerrig:) Vi kan finne en god ordning som gjør at du kan stole på at du får betalingen for testene den 20(mulig lønnen kommer inn den 19 også) Snakkes!
Pitteliten:) Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 Hei hei! Tenke du på ein sånn eingangstest?? Har ein liggande her...clearblue. Skal få ann viss det er sånn du tenke på Er i Rosendal no, men skal utover te' Husnes seinare i dag Viss ikkje du har fått tak i då...?
babyandme Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. juni 2007 Ja, tenker på engangstest:) hvor mye vil du ha for den da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå