Gjest Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 putta alle 3 jentene i et småfly og dro på dagstur til Kristiansand dyrepark. Så her sitter jeg og nyter stillheten før de kommer hjem igjen:)
mayaya Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 Oi, det er nok gøy for dem! Pappa fløy også småfly da jeg var lita, det var stor stas! OG dyreparken da.. :-D
Twintipp og himmelblå Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 Oj, kjære vene, he he he:o) _DET_ var spenstig ja!!!
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 hehe for en dag det må ha vært for dem... deilig da... klem
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #5 Skrevet 16. juni 2007 fikk en følelse av at han skal til Hilversum??? Bare en tanke som poppet opp...og at alle møter blir vellykkede..
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #6 Skrevet 16. juni 2007 hehe det som var så pussig var at før jeg leste hva du skrev så jeg motorveien i NL fra Adam til Hsum og at noe førte meg dit...hehe Har jo vrt der selv masse men så skriver du 2 min etter det at han skal til NL...hehe
Luca Skrevet 16. juni 2007 #7 Skrevet 16. juni 2007 Jøss, er det han som flyr? Skikkelig stas for jentene da:-)
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #8 Skrevet 16. juni 2007 haha skal legge kort på det jeg...hoho ang sex i kveld hva du har: en prins...handlingens mann...som mange ser opp til hva du trenger: narren-ingen bekymringer...gå ut i verden uten å tenke på hva som kan skje...kanskje litt uskyldig sex... hva du får: døden...hehe tror ikke det blir noe på deg i kveld hoho
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå