Gå til innhold

skulle ønske jeg hadde noen venner jeg...... :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

sånn i real-life altså..

jeg har flyttet en god del, og aldri vært lenge nok på ett sted til å bli ordentlig kjent med folk..

er dessuten heller vanskelig å komme innpå voksne folk..

de fleste har sitt og sine. selv er jeg en fargesprakende blid jente på innsiden. men slit med barn o.l gjør at jeg er en grå mus på utsiden.

jeg synes "alle" har det så fint..med venner, familie og et godt nettverk..

jeg har ingen familie, heller ikke foreldre som bryr seg, nettverk, eller venner.

jeg har sambo min og barna mine..sambo er mye bortreist i jobb da. veldig mye.. savner så sårt en god venninne, noen som bryr seg. som man kan dele alt mulig med.

ett nettverk, hvor man kan tilby hjelp og bli hjulpet hvis det skulle trengs.

det er virkelig fælt å være ensom. og jeg vet jeg hadde blitt og er en god venn..

noen ganger når barna sover og jeg er alene hender det jeg bare brister i gråt av ensomhet.

og jeg føler jeg kun lever for å fostre opp barna mine...ikke for meg selv..

mitt sosiale liv er på nettet det.. kjempetragisk, jeg vet det.. er nesten sånn at jeg skammer meg over det..

sutrer fælt nå men...føler bare for å la litt av verden vite hvor ensom jeg er... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nye venner kommer ikke å ringer på døra di av seg selv, skal du ha venner må du oppsøke folk f.eks. på jobben, treningssenteret, andre foreldre i bhg, osv.

Skrevet

Har du en jobb?

Har barna dine noen venner?

Har samboeren din venner?

Hva med å finne på noe sosialt i jobben? For et par uker siden ba jeg kollegaene mine hjem til meg, og alle ble så glade og takknemlige.

Det er sommer, hva med å foreslå strandtur med mødrene til noen av dine barns venner? De vil sikkert synes det er greit at barna deres har noen å leke med.

Hvis samboeren din har venner, hvorfor ikke prøve å gjøre noen fremstøt der?

Selv kan jeg til tider føle meg ensom da jeg har flyttet mye. Jeg har tre venninner som står meg veldig nær, men de bor andre steder i landet. Her har vi mest vennepar.

På en annen side, så har jeg ikke tid til å utvikle så mange nære relasjoner nå, for jeg har full jobb og to barn. Kanskje jeg får tid til å prioritere vennskap når barna vokser til.

Uansett må man gjøre noe aktivt for å få flere venner. Et godt tips er kollegaer og foreldrene til dine barns venner. da har man automatisk noe til felles.

Klem fra

Gjest Odyssey&Mikrovampyren
Skrevet

Sånn har jeg det også. Alle mine venner bor på andre siden av landet. Send meg en pm hvis du vil :-)

Skrevet

Du kan sende meg også en pm.

Skrevet

Jeg har to venninner som jeg er kjempglade i, dessverre bor vi ikke i nærheten av hun ene, og hun andre og jeg bor også 20 km unna hverandre + at jeg har barn og hun ikke. Det blir lite vennekos her også, vi er på forskjellige stadier i livet. Jeg trenger også flere venner med barn, og jeg tror det samme gjelder for mange rundt omkring.

Send meg en pm! Bor du i bergen (eller i nærheten) så kan vi jo se om vi funker som venner! ;o)

Skrevet

Hei:-) Det hørtes ikke koselig ut :( hvor i landet bor du da?

Skrevet

oi.. så koselig at noen tok seg tid til å svare meg :D

det hadde jeg ikke trodd:)

jeg sender kanskje ut noen pm til dere litt senere jeg :)

vel, jeg bor på sørlandet jeg da..

Skrevet

send meg også en PM!! vet godt hvordan du har det!!

Skrevet

HI!

Kjente meg veldig godt igjen i det meste av det du skrev. Bor du på østlandet? Hvis du vil, PM?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...