Gjest Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 hehe hvordan jeg vet det? jo for jeg skal jo inn til vurdering på grunn av meget smertefulle ødemer, men nå har halebeinet skjært seg helt det også pga lille presser det nedover... Så var min kjære driftige mor på besøk i stad.. vi kom fram til at hun skal bli med meg til lege for (hennes ord): hun skulle jaggu vite å fortelle den forbanna legen at jeg MÅ få settes igang før jeg blir helt ødelagt, slik kan man ikke gå å ha det!! (fniiise. elsker mamma).. så vel.. jeg aner at det nok blir fødsel på meg denne uka for jernmamma pleier å få ett ord med i laget, hun er ikke den som lar seg pille på nesa og kommer nok til å sette jord og himmel i bevegelse for å sørge for at jeg slipper mere smerter i kroppen nå hehe vel ikke for det, jeg regner med legen uansett skjønner at det er nok til kroppen min nå og at jeg må få ut lille før jeg kollapser av alle smertene jeg går med.. Så nå er jeg spent altså
litakine og Theodor Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 høres ut som en bra mamma! Lykke til
Mild, Marcus & Mille Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 Good for you Bra mammaen din tar i et tak, unner ingen å gå med smerter! Er nok best han kommer ut nå, ja Hihi. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå