Gå til innhold

Blir mest sannsynlig mamma denne uka:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe hvordan jeg vet det?:) jo for jeg skal jo inn til vurdering på grunn av meget smertefulle ødemer, men nå har halebeinet skjært seg helt det også pga lille presser det nedover... Så var min kjære driftige mor på besøk i stad.. vi kom fram til at hun skal bli med meg til lege for (hennes ord): hun skulle jaggu vite å fortelle den forbanna legen at jeg MÅ få settes igang før jeg blir helt ødelagt, slik kan man ikke gå å ha det!! (fniiise. elsker mamma).. så vel.. jeg aner at det nok blir fødsel på meg denne uka for jernmamma pleier å få ett ord med i laget, hun er ikke den som lar seg pille på nesa og kommer nok til å sette jord og himmel i bevegelse for å sørge for at jeg slipper mere smerter i kroppen nå:) hehe vel ikke for det, jeg regner med legen uansett skjønner at det er nok til kroppen min nå og at jeg må få ut lille før jeg kollapser av alle smertene jeg går med.. Så nå er jeg spent altså:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres ut som en bra mamma! Lykke til

Skrevet

Good for you :D Bra mammaen din tar i et tak, unner ingen å gå med smerter! Er nok best han kommer ut nå, ja :) Hihi. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...