Gå til innhold

Nå synker boligprisene... juhuu!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting som tyder på det her ihvertfall....tror det ikke før jeg får se det. Har uansett hørt det endel ganger før, men prisene har bare fortsatt oppover...

Skrevet

Juuhuu!! Kanskje håp her også etterhvert da :)

Skrevet

Har du lest det noe sted? :o)

Skrevet

For oss : både juhuu og buhuu - skal selge det vi har og kjøpe nytt forhåpentligvis før neste sommer.

Skrevet

Tror ikke på noe boligkrakk.. men at prisene går ned på sommeren og høsten er en "tradisjon". Tror ikke de kommer til å stige igjen ut på høsten..

Skrevet

bra for dem som skal kjøpe...kipt for oss som har kjøpt når det har vært dyrt...selv om vi ikke kan klage..som kjøpte for 2.5 år siden

Skrevet

Viss flere og flere tror at boligprisene synker kan det bli realisert.. fordi flere avventer boligkjøp og selgerne må sette prisene ned...

Så kom igjen folkens la oss overbevise verden... spre ryktet og gjør boligselgerne nervøsne hehe ;-)

Har lest litt her og der på dn.no, dinside.no og har følgt med på finn.no lokalt hver dag over lang tid.

Skrevet

Ja, det pleier jo å være slik, folk er jo på ferie, har brukt mye penger etter sommeren osv. Men, på en annen side tror jeg neppe det kommer noen interresante hus til salgs på denne årstiden heller:-(

Og som du sier, en skal jo selge også, så ....

Skrevet

Sikket lest artikkelen i VG om at prisene på boliger sank fra 1900 til 1950...så de kan gjøre det igjen...

Bare for å si 1 ting...jeg trenger ikke tarotkort for å kunne si at det IKKE kommer til å skje...men men

det er lov å håpe da...

klem

Skrevet

Det har jeg faktisk ikke lest i VG nei..

Vi kjøpte dyrt hus rett før jul :-(, men håper på venners vegne at prisene synker så de kan få kjøpt seg noe de også.

Skrevet

Joda i de store byene har prisene sikkert nådd et tak tror jeg...leste noe nå jeg også...

Men at prisene synker...vi får se...

Husker vi kjøpte vår første bolig i 2003 til 600.000 pussa opp for 400.000 og solgte for 1.5 mill 2 år etter...

så for de som tenker på å kjøpe og har muligheten GJØR DET!!!

Skrevet

Jeg tror ikke noe på aty de faktisk kommer til å synke så mye, men at de stopper å stige, det tror jeg.

Skrevet

Tror dere såpass lite på det at dere tørr å kjøpe bolig nå da?

Renten skal settes opp ett par ganger til ut året.. da er det klin umulig å opprettholde de boligprisene som eksisterer idag.

Hvem kan betjene et lån på 3.5 mill og over 6% rente? Hvem har råd til å betale 18-20 tusen hver måned i kun renter??

Renten er bare en liten faktor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...