Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Jeg soler meg ofte toppløs. Gjorde det også da jeg ammet. Synes det er deilig og befriende. Føler det ikke er så mange som soler seg toppløs lenger. Gjør du det?
2 søte små gutter Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 Nei, men det er fordi vi har innsyn til terassen fra veien. Gjorde der jeg bodde før.
Sjefsmegga Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 Nei.....gjorde før da de "hang på plass"....nå pakker jeg dem pent inn for å si det sånn ;-D Men mulig jeg vil gjøre det når vi har flytta hvis jeg får ordna meg en krok uten innsyn vel og merke... Hadde sikkert sett litt bedre ut med litt farge på "lefsene"
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #5 Skrevet 16. juni 2007 Ofte, men tar hensyn(tro det eller ei, jeg kan det) til de eldre tennåringsbarna til tider, kommer ann på hvor vi er.
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #6 Skrevet 16. juni 2007 Ikke noe toppløs soling her i gården, nei. Vil jo helst ha litt farge på magen også;(
Sommer & sol:-) Skrevet 16. juni 2007 #7 Skrevet 16. juni 2007 nei ikke nå lenger,det er maaange år siden...
Northernlights Skrevet 16. juni 2007 #8 Skrevet 16. juni 2007 Aldri. Tar hensyn der,gitt. Pleide sole meg i nettoen på verandaen i 2.etg,når jeg var hjemme mutters alene.(ikke innsyn fra noen steder) Men det var før jeg visste hva earth google var for noe ;o) Så det ble det slutt på gitt....
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #9 Skrevet 16. juni 2007 Nei det gjør jeg ikke, kan jo ikke misunne alle damene som har hengepupper, vettu;-)
Cat.68 Skrevet 16. juni 2007 #11 Skrevet 16. juni 2007 Nei det har jeg sluttet med., eller det hender en eller annen gang på verandaen vår, men gidder som regel ikke plukke av meg bh bare for å sole hyllene.
prekæs Skrevet 17. juni 2007 #12 Skrevet 17. juni 2007 Aldri ute blandt folk. Har speil hjemme som har fortalt meg at mine tre ganger brukte amepupper gjør seg langt bedre i bikonioverdel med push.
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 17. juni 2007 #14 Skrevet 17. juni 2007 I likestillingens navn :-) Jeg tror også det var flere som solte seg toppløs før. Men sol deg toppløs, du. De er akkurat som saueflokken.
snartgift.no Skrevet 17. juni 2007 #15 Skrevet 17. juni 2007 Hehe:=)) Morsomt, Northernlights! Jeg soler meg toppløs hvis jeg ligger helt usjenert til. Som i går da jeg og sambo var alene på en liten strand uti noen holmer. Men ville ikke falle meg inn å sitte toppløs på en strand full av folk....
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #16 Skrevet 17. juni 2007 Siden toppløssoling ville skapt trafikkaos med utforkjøringer og kjedekollisjoner velger jeg glatt å la være! Det er så vannvittig innsyn til verandaen at det føles som jeg sitter på utstilling uansett hvor mye eller lite klær jeg har på meg :S
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #17 Skrevet 17. juni 2007 Må tilføye at det bor en dame i blokka bortenfor her som blotter ugandaslipsene hver gang sola viser seg. Alle gubbene i nabolaget har blitt svært spreke, spesielt på solrike dager. De sykler eller går turer foran blokka for å få kikke litt, utrolig patetisk og ganske underholdende å følge med på!
KariMari Skrevet 17. juni 2007 #18 Skrevet 17. juni 2007 Nei. Bor i byggefelt, så på verandaen vår er det innsyn fra alle steder......Og det blir liksom litt "feil".
PlinkiPlonk Skrevet 17. juni 2007 #19 Skrevet 17. juni 2007 Hehe, da jeg var yngre, og hadde store flotte struttepupper, så gjorde jeg det, men nå er de litt løsere og lengre, så pakker dem inn. Men mannen min ser helst at jeg soler meg toppløs, men det gjør jeg bre visst det er vi to:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå