Sweet :-) Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Lure på å prøve d til høsten me jentungen,som er 2mnd nå.. og lurte på om d var noen som hadde vært på d her i byen? er d no bra? bør man forberede seg(ho lille) på noen spesiell måte,eller er d bare å møte opp å ta d derfra?? ho liker jaffal å bade,d vet jeg
ketosina Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 jeg var på kløvertun. De pleier å annonsere i fædrelandsvennen når det er oppstart og klart for påmelding. der er de utrolig flinke. LItt trange og små garderober, men vannet og temperaturen inne er perfekt for småbarn. Der trenger de ikke badebleie, kun badedrakt, for renseannlegget er helt fenomenalt. koster rundt 1000 kr for 10 ganger. Mi jente storkoste seg der. og det gjorde jeg og. vi hadde 3 kurs. Ellers er det ikke noe forberedelse som trengs, kanskje bare at hun er vant til å dusje, for må jo spyles av etter vannet. Det som er bra med bassenget der, er at det er lite klor i det, for renseanlegget er så bra.
♡ A & E ♡ Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 ikke vært m klompen vår selv men var å kikket en gang i forbindelse med skoleprosjekt og da var det i svømmehallen i byen. som nevnt over står d mye i fvennen og i tillegg pleier det henge lapper på helsestasjonen. vet ikke om du må forberede noe men de er veldig flinke så du får nok hjelp hvis d skulle være noe.
currrly Skrevet 16. juni 2007 #5 Skrevet 16. juni 2007 Vi har en gang igjen på første kurset på Kløvertun nå, det kan virkelig anbefales!! Kosta 900 for 9 ganger! Har lært mange dykk og koser oss veldig, men er små garderober ja! Vært med ei veninne i svømmehallen ved bystranda og det var ikke no bra synes både jeg og hun som gikk der! Kan gjerne sende deg nr til de som driver med babysvømming på Kløvertun.. Nye kurs begynner til høsten!
Sweet :-) Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. juni 2007 Bor i Sogndalen.. Tenkte å gå i svømmehallen,viste ikke at d var babysvømming andre plasser. Virker så koselig på babysvømming,og når jeg elsker å bade må jeg bare gjøre jentungen vant oxo.. Hehe!!
ketosina Skrevet 16. juni 2007 #8 Skrevet 16. juni 2007 de har babysvømming på hellemyr og, og tror faktisk de har på nodeland og. men, både meg og mine venninner har konklusjonen at kløvertun er det beste, selv om det er litt trangt der. og de er utrolig flinke de som driver på der.
Sweet :-) Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 16. juni 2007 på Nodeland å tror du? mmh,muli jeg skal høre om d på helsestasjonen kanskje.. er jo greit å nærme da..
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #10 Skrevet 16. juni 2007 Jeg har vært super fornøyd med å gå i byen i svømme-hallen. Store garderober og deilig vann. En veldig stor fordel med byen er at det ikke er et kurs som varer eksakt 10 ganger. Men det er en fast dag i uka nesten hele året. Dvs at hvis du blir syk/barnet blir syk så går du ikke glipp av noe. Du får bare et klippekort som du krysser av for hver gang du er der. Dette passet hvertfall oss veldig bra. Det gjorde heller ikke noe for barnet sin del at vi kanskje ikke var der hver gang etterhvert som hun hadde blitt vant til det. Kjempe fornøyd med instruktøren var vi også. Syns det hørtes rart ut med det noen skrev at man slapp badebleie. Ekkelt med bæsj som flyter i vannet, uansett om det er bra renseanlegg!
2 Hærligheter! Skrevet 16. juni 2007 #11 Skrevet 16. juni 2007 Jeg vil anbefale Kløvertun! synes bassenget i byen er rett å slett ekkelt!! Vannet er skittent,slitne garderober og i det hele tatt... kløvertun er kjmepebra! trange garderober ja,men aldri vært ett problem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå