Gå til innhold

keiko og godjenta m spire!!!

Mulan - Og to søte trollunger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!!!

hvordan går det m deg??? Alt bra m dere alle??

Begynner du å bli fødeklar? He he :o) Er jo ikke så lenge igjen nå!

Kom snuppa etter termin eller før??

Skal dere flytte? Var no snakk om det sist jeg snakket m deg..!

Her er alt fint :o)

Klem fra oss

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

dytt

Skrevet

dytt igjen

Skrevet

hei hei...

her er alt bra, bare 19 dager igjen..begynner og bli litt spent på hvem som gjemmer seg inne i magen nå ja....Er jo så rastløs i kroppen nå som jeg har gått ut i permisjon at jeg klarer ikke helt og sove.....jeg vil bare sove NÅ...hehehe

Ada Emilie kom 6 dager etter termin, men jeg har en følelse at jeg skal slippe det denne gangen.Men man kan aldri si aldri da..hehehe

Blir ikke noe flytting nå, får ta det som det kommer. Dukker det opp noe som er interesant for vi se...

Hvordan går det med dere da???? Er ikke så lenge igjen for din del heller? Har du kommet på noen navn?

Skrevet

dytt

Skrevet

dytt

Skrevet

Heisann!!

bra alt er fint m dere!!

her er alt bra, dagene flyr heldigvis, bare 54 dager igjen eller noe sånt, går nok fort det! Tror muligens det blir en liten Felix, men får ikke bestemt meg. Syns Leo er fint og, men litt kjedelig alene... huff ikke lett!!

Dere da+

Vet dere ikke om det er gutt el jente

blir spennende!!!!

Er på flyttefot vi da... skal bo her ut juni, men har ikke funnet ny leilighet ennå, er tydeligvis ikke så populære leietakere! så er litt stressa om dagen da...

kan låne pappa sin leilighet i juli når de er bortreist, det hjelper jo masse... så håper det dukker opp noe innen 1 august! Rop om du hører om noe da!!!

Skrevet

Felix er jo kjempe herlig. Vi vet ikke hva det blir vi da, har tenkt på Emilian om det blir gutt, men må ha noe lett og ledig forran. Så jeg har også vørt inne på leo, syns det er ett helt nydelig navn, men Leo Emilian blir kanskje litt tungt så jeg vet ikke....

Dette med navn er ikke lett nei...

Så dere skal flytte igjen ja, så en leilighet på bærums verk for 8000. Var ikke bilder men den hørtes kjempe flott ut. Kanskje ikke der dere ønsker og bo??? Tror anonsa ligger inne på finn fortsatt så du kan jo titte!

54 dager er ikke lenge, kan liksom ikke skjønne at jeg bare har 17 dager igjen, tiden har liksom bare flydd fra meg på en måte. men det skal jo bli godt og få den ut så vi kan få hilst på da:)

Skrevet

Ja Leo er kjempefint navn ;o) Men ikke lett å finne dobbeltnavn til... Blir sikkert navnløs til han kommer ut her, he he ;o) Tidligere har jeg aldri skjønt meg på hvordan noen kan få barn og ikke gi det navn før det er flere uker.. he he, men ser ut til at det kan bli sånn her også ;o) Guttenavn er spesielt vanskelig!

Kunne godt bodd på Bærums verk, men det blir nok for dyrt m 8000 for meg... flytter egentlig herfra bare fordi det blir for dyrt.. betaler 7500,. men på vinteren var strømregningene på 2000 i mnd... det ble litt mye!!

Men prisene er jo veeeeldig høye i hele bærum.. ikke greit nei. Men er jo her jeg vil bo da, så da...!!

Går det bra m snuppa i bhg fortsatt?

Skal søke parkplass til Vilde fra august jeg, tror hun kan ha godt av noen andre enn meg og lillebror å leke m :o)

Skrevet

dytt

Skrevet

dytt

Skrevet

dytt

Skrevet

dytt

Skrevet

Hei hei.

Da ble det en gutt på meg også da. Og han fikk navnet Leo Emilian:)

Han kom 8 dager før termin, den 28.06.07. Han var 2810 gram 47 cm lang og 32 rudt hodet!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...