Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Hva gjør dere når barna leker veldig fint akkurat når det er leggetid,tar dere dem vekk fra leken eller lar dere dem få leke litt til?? Snuppa her på snart 22 måneder har vært trøtt siden 16 i ettermiddag,men hun kom seg,åsså når jeg tenkte at det var legging så lekte hun så fint at jeg lot henne få lov til å leke 30 minutter til før jeg avsluttet leken og tok henne med inn...Dette resulterte i nesten 1 time senere legging....Og hun sovnet som en stein med en gang hun ble lagt,pleier å tulle på kvelden ellers.... Men syns det er så fælt å ta henne ut av leken når hun leker og da,for hun er ikke den som er flinkest til å leke for seg selv ellers... Hva ville dere gjort da??
Hufsla Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 det kommer vel litt ann på ungen. Mine unger trenger mye søvn, og de sover ikke lenger om de er seint oppe. Treåringen ser på barnetv, så det er hans "avslutning". Litt før får han beskjed om å rydde, og da er det rett på badet etterpå. Minstejenta har litt mer å gå på. Kommer an på hvordan ho har sovet på dagen. Jeg hadde nok ikke drøyet det mer enn toppen et kvarter. Men det er sånn VI gjør det da. Der er ingen fasit, og DIN måte er like riktig:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå