Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 jeg tror det er det jeg har, litt vondt hvertfall. Hatt det hver dag den siste uken, spesielt på kvelden, og ganske mange... får vondt i både mage og rygg... håper ikke jeg skal fortsette sånn frem til fødselen, det kan bli laaaange uker.... flere som har det sånn??
rosa og en blå Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 nei.. har ikke hatt noe før siste dagene.. 35+5 men lurer på om de er menssmerter eg har hatt liksom. vet du om det er dumt at eg ikke har hatt kynnera før? huska jordmor spurte om eg hadde det. ja sa eg.. men tenkte over det ettepå at det stemte ikke.
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 er iuke 36 og har hatt masse kynnere...hadde det ikke med første.mine kynnere er også vonde=(Det er vell normalt men blir det sikkeli masse burde du si ifra til jordmor,det skal jeg gjøre neste uke på kontroll..de er oftere nå...
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2007 tenkte jeg skulle høre på kontoll på torsdag... vil ikke ha det sånn i 8 uker til!!! det orker jeg ikke assa... sukk ...
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2007 hvis det er første barnet ditt, så hadde ikke jeg noen m førstemann heller, nå har jeg mye... vet ikke om man burde ha det eller ikke liksom... er hvertfall ikke noe behagelig!!
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. juni 2007 den var til juli!!!!!
rosa og en blå Skrevet 16. juni 2007 #8 Skrevet 16. juni 2007 nei dette er nr 2 hadde kynnera tidli med nr 1.. og når jordmor spurte sa eg liksom ja fordi eg hadde ikke tenk nåke på det. tenkte vel bere ja, det er vel logisk.. hihi.. det er bare 15 mnd siden eg fikk nr 1. men har glemt kor det følest.. idagtidli hadde eg noe som minte om menssmerter.. var helt nede.. og eg ville ligge i "fosterstilling" men er usikker på om de då egentlig va kynnera
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 16. juni 2007 #9 Skrevet 16. juni 2007 Alle har kynnere. De er livmorens trening til fødsel - muskelen trekker seg sammen... MEN, som jeg har skrevet før her: Ikke alle kjenner dem. Noen kjenner dem mye, og hos enkelte er de ubehagelig og vonde... Jeg har hatt merkbare og tildels vonde kynnere i begge svangerskap. Har kjent dem fra ca uke 14-15. Og etterhvert som magen vokser blir de vondere, fordi de fyller et større område, på en måte... En gedigen muskelkrampe på en måte. Og til tider varer de utrolig lenge! Og mine er ofte sterkere på kvelden/natta. Legen min har ikke sykemeldt pga dette, men jeg vet at folk som får sterke stressframkalte kynnere blir sykemeldte og gjerne medisinsk fulgt opp. Dette pga mulig fare for tidlig fødsel. Legg merke til hva det er som påvirker og er foranledning til kynnerne. Legg merke til varighet og om de er regelmessige eller ikke. Da er det enklere for jordmor/lege å gi råd eller finne ut hva du bør gjøre...
fox`y Skrevet 16. juni 2007 #10 Skrevet 16. juni 2007 hadde mye kynnere fram til uke 32.. nå har jeg ikke kjent noe på lenge..jeg er 36+6 i dag....
Mild, Marcus & Mille Skrevet 16. juni 2007 #11 Skrevet 16. juni 2007 Jeg har egentlig ikke hatt så mange kynnere i svangerskapet, har først merket det sånn nå den siste uka (er 37 uker på vei) .. Tidligere har jeg bare hatt sånn 20 kynnere (som jeg har kjent) tilsammen på hele svangerskapet .. Lucky me ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå