beautiful Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Samboeren min gjør alt pappan hans ber han om-fortsatt!! Vi har 2 barn sammen og jeg forsøker få han til og forstå at vi trenger han hjemme...er ikke sånn at han er der og hjelper hver dag heller, bare det at svigerfar ringer og spør når han skal gjøre ditt og datt istedet for og spørre OM han kan gjøre noen av disse tingene... som han alltid har hjulpet til med før, men jeg mener det er litt annerledes nå som han har egen familie. Men det synes tydligvis hverken han eller samboer...Samboer synes det er jeg som er vanskelig og at han ikke får lov til noen ting!! Men vi har prosjekter her hjemme som skulle ha vært begynt på for lenge siden-men det kommer i annen rekke...eller tredje kansje...etter alt det andre han prioriterer...pappa, hobby, trening...det største problemet er at han liksom ikke prioriterer ungene først!! Hva skal jeg gjøre...blir snart helt ko-ko av det her...
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 Kjenner til problemet, bare det at her er det jobben som får all oppmerksomhet. Først er han mye på jobben til ei luselønning, så snakker han om jobben hele tiden hjemme, sitter mye i jobbsamtaler i telefonen på vår regning, MÅ bare innom jobben på fritiden (jobber skift) og sitter oppe om nettene og jobber med ting som han ikke får tid til å gjøre på jobben..... har aldri tid til hverken meg eller ungene! Ikke så lett å vite hva man skal gjøre!
babyandme Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 Hm, forstår hva du mener.. Er veldig slitsomt å ha det slik ja. Han er jo nødt til å ta hensyn til at dere er en familie og vise deg forståelse for dette. Han er jo en mann og ikke en gutt lenger. Jeg ville prøvd å ta det opp igjen med han.. vis at du mener alvor, evt få han til å tenke over hvor heldig han er som har deg og barna:) Menn kan være litt enkle iblandt uten å huske på hvor mye det betyr for dama at han verdsetter henne og fam. Lykke til!! )
beautiful Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2007 Hmmm... i tillegg til dette er han ganske ufin når vi har gjester og han begynner og bli full... sånn som akkurat nå! Ganske flaut at "voksne" mennesket og far til mine barn slenger dritt om meg og til meg-mor til hans barn....nytter ikke og snakke til han om noe av dette, har forsøkt en årrekke-han er ikke enig!! Nå legger jeg meg med barna mine-noen må jo tross alt være edru her i huset, og være villig til og stå opp når barba våkner...
Sissy-mams Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 Bestill time på Familievernkontoret, og forlang at han skal bli med deg dit. Der får dere snakke ut om disse tingene, og får råd og veiledning. Viktig å ta tak i dette nå, slik at du ikke tilslutt blir så drita lei av manglende omsorg og respekt for deg og ungene at du skiller deg fra ham. Det ble nemlig til slutt min løsning, da jeg ikke kunne tro at x-mannen min virkelig brydde seg om meg/oss/vår familie når han alltid skulle prioritere seg selv og foreldrene først. Vi hadde flere møter på fam.kto. (over 1/2 år), men det ble for sent for oss. Jeg hadde ingen gode følelser igjen for ham, og klarer ikke den dag i dag over 2 år etter skilsmissen stole/tro på noe av det han sier. Bare løgner for å få fordeler for seg selv på bekostning av ungene og meg.
beautiful Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. juni 2007 Hvor kan jeg da hendvende meg? Hva går det ut på, blir det noe lignende samlivsterapaut? Spør oss og vi forteller, eller hva?? Takker for svar:)
babyandme Skrevet 17. juni 2007 #9 Skrevet 17. juni 2007 nei vet du hva.. ta med deg barna hjem en tur til familien din eller noen du stoler på en dag eller to og la han få være hjemme alene litt. Så får han tenke seg litt om. Han må sannelig lære seg å sette pris på dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå