Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så koselig å lese alle gledelige nyhetene her inne :)

Jeg har ikke vært her inne på en stund, og det har sin årsak i en tragisk hendelse i familien.

Har bare ikke orket å forholde meg til gravidtanker nå...

Er nokså usikker på om jeg gjør det rette med å få en til, men har ikke gjort noe for å unngå det for å si det sånn.

Jeg følger med av og til hva som skjer med dere kjære her inne, så får jeg prøve å bestemme meg i mellomtiden. Føler meg så nedfor akkurat nå...

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville bare gi deg en god KLEM :-)

Skrevet

Kjære smugs.

En god klem til deg fra meg.

Håper at det bedrer seg rundt deg .

Hilsen

Skrevet

Hei smugs! :o)

Kjekt å se at du titter innom, men ikke kjekt å lese at du sliter!

Jeg håper at ting ordner seg for deg så du får lyst å gå videre!

*Stor trøsteklem til deg*

Skrevet

Hei på deg Smugs. Trist at det har skjedd tragiske hendelser i familien din. Livet skal nok ikke være så enkelt bestandig. Håper sommeren hjelper deg gjennom det og du kan møte høsten med en ny liten spire i magen.

Mange klemmer fra

Skrevet

Hei kjære smugs!

Veldig godt å høre fra deg igjen! Men, trist å høre at du har vært gjennom tragiske hendelser med familien og er nedfor nå.... Håper det løser seg og at alt blir bedre i løpet av sommeren - det fortjener du!!!

Kan ikke gjøre annet enn å sende deg en varm klem - og si at vi er her om du trenger oss!!

)))))) trøsteklemmer(((((((

Skrevet

Klemmer til deg kjære Smugs.

(((Klemklem)))

Skifer

Skrevet

Kjære Smugs. Har tenkt på deg og lurt på hvor du ble av. Trist at du ikke har det bra nå. Håper du vil få det bedre med tiden. Sender masse varme tanker til deg og syntes det er bra du stikker innom og rapporterer.

Klem

Skrevet

Så leit, Smugs! Håper det går betre med deg etterkvart. Og plutseleg sit dei ei lita spire, veit du. Lykke til!

Skrevet

God klem fra meg også!

Du vet jo at vi er her....

*kjempeklem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...