Gå til innhold

2 dager over tiden.... menssmerter men ingen ikm...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle hatt ikm på torsdag, i går og idag (verst i dag) har jeg hatt menssmerter men ingen blødninger..... Tok test i går kveld men den var negativ....

Det er så slitsomt å bare gå å vente, hadde jeg vært gravid så skulle den slått ut i går!!!

Har mest lyst til å legge meg i senga og bli der til ikm kommer!!

Humøret på topp her ja... not!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan kanskje hende du er gravid da...

Det er vel ikke alle som tester pos på sånne tester, selv om nesten alle gjør d da!

Men det kan jo seff være IKM som kommer.....

Legg en varmepose på magen:)

Skrevet

Jeg hadde IKM på tirsdag. Ingen tante rød kom så jeg testet, men den ble negativ. Testet igjen på fredag, den ble også negativ. TR er ikke kommet enda, og hvis TR ikke er her imorgen tidlig heller så skal jeg teste igjen. Da er jeg jo 5 dager over IKM... jeg pleier aldri å være så forsinket.... kanskje jeg er en sånn en som bare produserer litt lite hcg i begynnelsen. Kanskje du også er det?

Jeg har mens smerter som kommer og går, men det har jeg hatt i 2 uker nå, og det syns jeg at jeg kan huske fra sist svangerskap at jeg hadde da også lenge før IKM.

Jeg krysser fingrene og håper for oss begge to (o:

I morgentidlig skal jeg teste, så nå må jeg si natta og legge meg til forhåpentlig for å ruge... frem både spire og hcg hormoner!

Skrevet

Ja da er jeg tre dager over tiden, testet i morres og den er negativ.... ingen ikm enda. Dette er til å bli helt sprø av....

Har en jente fra før og testen slo ut 1 dag etter forventet ikm, så hadde jeg vært gravid så skulle testen slått ut!!!

Håper du får et annet resultat i dag!!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...