Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Stakkars unger som har foreldre som må ha ferie fra dem :-( Denne dama går jo til og med hjemme og slenger hele dagen mens ungen er i barnehagen hver dag. http://www.dinbaby.com/forum/thread/9602410
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 Unger med foreldre som har det godt har det som plommen i egget. Get over it, din misunnelige tispe!
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 Er absolutt ikke misunnelig. Bare slapp av - elsker å være med barna mine. "Jippi, mamma er glad mens hun drikker vin i Paris", jubler lille Per??
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 Antagelig ikke mens hun er der, men han får en mamma med opplada batterier når hun kommer hjem. Jeg har forresten fremdeles til gode å se noen som ikke gleder seg på andres vegne og som samtidig ikke er bittelitt misunnelig.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #5 Skrevet 16. juni 2007 Nei, men så er jo du ganske ung og dessuten relativt dum....
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 16. juni 2007 #7 Skrevet 16. juni 2007 Det er vel ikke snakk om må ha ferie fra ungene i dette tilfellet. Og dersom det faktisk er sånn at foreldrene må ha ferie fra sine barn, vil jeg tro at alle vil være tjent med det? Har selv unger som er mer en middels trøblete, og jeg skal ærlig innrømme at den tiden de ikke er her men hos andre i familien nyter jeg.
Fiolinen Skrevet 16. juni 2007 #8 Skrevet 16. juni 2007 Jeg har akkurat hatt en uke i Bulgaria, sammen med en venninne. Ikke snakk om å ha fri fra ungene, bare lyst å komme meg bort og få litt alene-tid, og slappe av litt. Far i huset har fått tid med barna,uten at jeg henger over dem, he he!! Og jeg har koste meg i en uke, uten snev av dårlig samvittighet. Nå er batterien fulladet, og jeg stråler! I juli blir det familietur, og i august tar samboern seg en sydentur med noen kompiser.
børdi Skrevet 16. juni 2007 #9 Skrevet 16. juni 2007 ja herregud, dårlige foreldre som trenger et pusterom, og bare være kjærester i blant....;-) -- for de som ikke skjønte det, så var det ironi....
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #10 Skrevet 16. juni 2007 Ja fysj og fy!!! Skal vedde på at sosialen betaler ferieturen deres også pluss at de får ny skinnsofa når de kommer hjem.
KariMari Skrevet 17. juni 2007 #11 Skrevet 17. juni 2007 skjønte ikke helt provokasjonen her jeg.....? Deilig med ei barnefri ferieuke:-) Selv om jeg aldri har hatt det selv...*misunnelig*
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #12 Skrevet 17. juni 2007 Jeg aner ingenting om den dama det er snakk om, ikke er jeg en skravler, og ikke er jeg så veldig mye av en krangler heller, så jeg kjenner ikke alle. De fleste er vel enige om at det er greit med barnefri en gang i blandt, og de fleste er vel enige om at det er lov. Men det finnes jo noen foreldre som aldri burde ha fått barn, fordi mesteparten av tiden ønsker de seg alene tid, og minst mulig ønsker de å være med barna. Det skal være barnehage hele dagen, skole og sfo, og gjerne skal det være aupairen som henter. I helgene skal de pleie forholdet, og sitt sosialeliv, pleie romantikken og tilbringe litt tid med mannen sin, forhan jobber jo til langt på kveld hele uka. En jeg vet om har barna sine hos seg i 3 timer hver dag, ellers bor barna hos faren. Hun orker ikke ha dem annenhver helg, fordi hun aldri har tid til seg selv. Hun fortjener barne fri for hun ofrer alt for barna. Da blir det litt sån stakkars unger, jeg synest da det. Så enig med HI om hele fokus hele tiden er at stakkars meg, jeg må være med barna mine, gud jeg gleder meg til barnefri, er det ikke bra. Ting må jo være litt i perspektiv, litt barnefri er greit, alltid ville ha barnefri er ikke greit.
Eat sardines and die Skrevet 17. juni 2007 #13 Skrevet 17. juni 2007 Blablablablablablablabla...............................jeg vil ha en mannefri ferie jeg da.......................!!! Drittmannen fortjener ikke å sole seg i min glans! Finnes det en kennel hvor jeg kan stappe ham i en 14 dagers tid? Jeg vil jo for all del ikke at han skal løpe fritt og bruke penger som jeg trenger på min ferie.....................
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #14 Skrevet 17. juni 2007 Spør samme spørsmål inne på mine, dine våre barn, og du opplever nok at det er helt feil å ta barnefri ferie! Stakkars barn mener nok de fleste der inne. Vanligvis er det derimot stor forståelse for at en har lyst å kose seg uten unger en gang i blandt. Tror nok moralen er at det er greit å reise på ferie uten egne unger, men så snart det er andres, da må en ta de med.
Eat sardines and die Skrevet 17. juni 2007 #15 Skrevet 17. juni 2007 Drit i det da.......................hvor finner jeg en kennel til mannen??????????? Og er det greit å ikke ville feire med den utrolig dårligere halvdel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå