rosa og en blå Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 eg har knapt hatt en kynner i ditte svangerskapet.. er nå 35+5 hadde i dagtidli "menssmerter" men bare i 10 min ca.. kom og gjekk.. var helt nederst i magen er det kynnera? har ogso hatt same smertene 2 dager før i ulike situasjoner..
*Lissi* Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 Blir magen hard? Hadde endel menssmerter på den tiden. Var fordi babyen begynte å synke ned i bekkenet.
rosa og en blå Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2007 nei.. ikke så veldig.. litt sikkert.. er mest bare vondt.
rosa og en blå Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2007 er det kynnerane el mensmertene som lager hard mage da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå