Gå til innhold

på do hele tida

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er nå i uke 27 og de siste dagen nå har jeg sikkert vært på do 100 ganger. jeg føler meg skikkelig tissetreng, men der er kun noen få dråper som kommer. Det gjør ikke vondt å gå på do, så det kan ikke være noe blære betennelse eller noe sånt tror jeg. Andre som har det sånn. Det stikker liksom litt helt nederst i magen. Dette var ikke noe jeg opplevde før helt på slutten av mitt første svangerskap, kan det være at jeg er litt "slappere" i musklene der nede nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAA! Kjenner meg veeeeldig igjen! Jeg springer på do hele tiden og har gjort det i mange mange uker nå. Har levert urinprøve for å sjekke infeksjon, men det er ingen infeksjon. Må nok bare trøste oss med at det går over om noen måneder..... :)

Tror ikke det har så mye med slappe muskler å gjøre, heller det at det presser på urinblæren - noen merker det kanskje mer enn andre... men vet ikke helt jeg... Du er i alle fall ikke alene :)

Skrevet

jeg er (bare) i uke 19, og må tisse oftere enn før, og i perioder går det bare minutter mellom dobesøkene! tror det er en liten gutt der inne som lener seg på blæra mi! :)

Skrevet

Ja, begynner jo bli litt trangt om plassen nå, så man kan nok oppleve litt press på blæra (eller spark:). ... ikke blir det vel bedre ettersom plassen blir mindre heller..... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...