Gå til innhold

flere som utnytter mannen :p

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe stakkars! min må til pers hver kveld for nå skal h*n ut! :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe. tror han har funnet ut at han kan utnytte situasjonen selv jeg.. jeg har vel aldri vært såå lett å be! hihi

Skrevet

Samboeren min gleder seg villt til jeg er på overtid og trenger "hjelp" til å få starta fødselen! Hehe. Blir ikke mye på han for tida, med høggravid dame med bekkenløsnning og 1000 andre vondter og plager. Stakkars...

Skrevet

Har akkurat begynnt utnyttingen.... fnis...

Om det hjelper gjenstår jo å se....

Skrevet

Får ikke utenyttet han jeg, jm fortalte enmlig sist vi var der at nå kunne hun kjenne hodet til babyen inni der... hi hi

Skrevet

Det er ikke alt de mennene har godt av å høre nei... hihi...

Skrevet

i dag sa min NEI!

SKUFFA!!

er det mulig, lissom.. *sukk*

kan jo bli leenge til neste gang..

Skrevet

Er ikke såå lett å få lurt sambo her heller...vi blir en for mange sier han...*furte furte* Og jeg som fortsatt har glede av sengevalsen..og vil FØDEEEE!!

Hihi:)

Skrevet

vet du hva min sin unnskyldning var?? (og nei, han lar seg ikke forstyrre av baby, faktisk..)

han er så sår på leppene!!

er det mulig??

Han ville ikke, dersom han ikke orket å kysse meg, sa han.

det er jo litt søtt, men i kveld hadde vi endelig hele huset for oss selv og skulle bare kose oss.. har vært så skuffa jeg.. hadde jo skikkelig planlagt å sjarmere han i senk her.

Skrevet

Hah!! Det var jo en søt unnskyldning da:) D u får ta fram litt god leppomade...:P

Lurer på hva som skjer i kveld om det blir no på meg..tørre lepper har han ihvertfall ikke..hihi:)

Skrevet

jeg får vertfall ikke noe stakkars samboeren min sier bare jeg klarer ikke tanken på slimpropen og fostervann og alt det der...stakkars han har helt angst han... jaja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...