Gå til innhold

Kan dere beskrive festesmerter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer egentlig bare på hvordan festesmerter kjennes ut som, og hvor lenge disse smertene vedvarer.

Dere skjønner det at jeg er ikke en av dem som kjenner EL-smerter, men forrige mnd kjente jeg noen smerter, og regnte da med at dette måtte være disse EL-smertene folk snakker om.

Men så mistenkte jeg jo at tanta egentlig var en tidlig SA, og da jeg tok test halvannen uke etter og fikk svak svak strek, og negativ dagen etter, så føler jeg meg rimelig sikker på at det var det det var.

Det som er greia da, er at jeg denne gang også kjenner disse smertene, og nå lurer jeg jo på om dette kan være festesmerter, og ikke EL-smerter som jeg trodde første gang.

Takker for alle svar :) Måtte spiren sitte hos oss alle denne flotte måneden !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke sikker selv, da jeg ikke kan huske å ha hatt det.... men tror jeg husker å ha lest at det er en form for stikkinger i siden.

Skrevet

Vel, jeg kan jo selvfølgelig bare beskrive hvordan jeg hadde det. :-)

Første gang jeg ble gravid hadde jeg voldsomme smerter.Kjentes ut som menstruasjonen ganger ti. Minst. Var skikkelig vondt, og det varte i mange dager, av litt varierende grad da, før det dabbet av. Andre gang var det bare svake mensmurringer av og til, ikke vondt i det hele tatt. Mistet sist gang da, men tror ikke det har noe med saken å gjøre.

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...