mayaya Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2007 joda, heldigvis stod mannen nærmest og kvalte det.... men seriøst.. det var bare borti veggen inni der et sekund eller noe..
mayaya Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2007 Nope.. Har lest på pakken og alt. Det står at det ikke må komme i kontakt med veggene i ovnen.. Men seriøst, det var et sekund kanskje, for det ble litt dyttet inn når vi satte noe oppå. Skummelt altså
Hjertefamilien Skrevet 16. juni 2007 #6 Skrevet 16. juni 2007 Har faktisk opplevd det samme her.. Tok fyr med det samme den kom i ovnen.. Skikkelig skummelt! Husker ikke merket, men byttet tvert..
mayaya Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. juni 2007 Dette var coop sine ferdigkuttede. Anbefales ikke..
Hjertefamilien Skrevet 16. juni 2007 #8 Skrevet 16. juni 2007 Tror kanskje det var de jeg brukte også.. Handler hvertfall mye på coop, og liker godt de ferdig kuttede. Kommer ikke til å handle de igjen nei.
Katja Skrevet 16. juni 2007 #9 Skrevet 16. juni 2007 Har opplevd akkurat det samme med coop sine ferdigkuttede bakepapir, kommer aldri i hus her mer!
mayaya Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 16. juni 2007 jøss, så skummelt at det er flere da.. Ekkelt!
Tuppa :) Skrevet 16. juni 2007 #11 Skrevet 16. juni 2007 Uff skummelt ja! Jeg opplevde det samme to ganger faktisk, men her var det nok ikke kvaliteten på papiret sin feil, men jeg kom borti de rødglødende elementene øverst i ovnen... ( noe jeg forsto etterpå) Tok fyr utrolig fort,men det gikk bra begge gangene.... Ble alikevel helt skjelven!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå