Gå til innhold

Vel.. Ellers da jenter? LØRDAGSKVELD_TRÅDEN!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjett hva... Idag, så vekka eg gubben 5 på 7, å skreik til han at han hadde forsovet seg til jobb.. Da sa han "lene, det er lørdag..." Så, eg har offesielt gått glipp av en dag i denna uka!

Så da ble det jo plutselig lørdagskveld, å eg va på butikken å kjøpte god kjeks, å en 6'er.. Gubben har jobb, så må vel kose meg aleina ikveld med en iskald øl.

stor hurra til min kjære, som har vært ordentlig pappa idag, sjøl om han har vakt.. stilt på alarm-fronten, så han sto opp med mini idag, å ga han grøt, å la han igjen, å eg fikk sove til halv 11!

Så har han trilla han, å gitt han middag, lekt med han å no er dem å bade.. :)

Herlig med litt unge-avlastning da :):)

Store planen idag, er å jobbe litt, litt på datan, å litt me symaskin..

wow, for en spennende kveld...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

joda, vi har hatt en super dag i dag. Småen vekket oss klokken fem på ti. alle 3 sto opp og vi spise felles frokost og koste oss. Dro på butikken og kjøpte grillmat og reiste å grillet på stranden:) Kjempe koselig. Nå er småen kommet i seng og vi skal snart spise biff og kose oss:) Skal se film seinere.

Dere da jenter?

Skrevet

sambo er å henter indisk take away og så har vi leid en beck episode(hekta på beck for tida) og så en tidlig kveld slitne i dag(tenner på gang, blæh) :)

Skrevet

sliten her og.. de dumme tennene.. har nå på en liten time klipt opp ferdig til 10 poser!!! WOW!

så, min kjære har lovt meg en hel dag i fred for å sy, da han skal ha mini nå til uka, for han har friuke da.. HERLIG!! så gjør meg bare klar :) Skal prikke inn en bestilling på stoff på mandag, så holder på å se over hva jeg mangler av stoff og glidelåser her... spennende!

Skrevet

Jeg sitter her på PC`en og chatter, har fått litt dilla.-] Typen stikker innom og lurer..sitter du her enda..kommer til å få deg en sånn nettelsker du.hi hi..veldig morsom. Han er litt sjalu tenker jeg.

Gjør meg ingenting, for han kan sitte her i "dagesvis" og se nedlastede serier!

Men uansett, sitter jeg å drikker en CORONA MED EN LIME I...det smaker like godt som det høres ut som. Har ikke drukket på over 1 år, husker ikke sist..

Eller ingen planer for resten av kvelden!

Skrevet

å!! har jo egentlig en hot date med en iskald øl som står i kjøleskapet, sammen med de 11 kompisene sine.. :):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...