Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 jeg er så trøtt og sliten.hadde termin 3 dager siden,i dag har jeg bare ligget i senga og slappet av,sovet.håper den lille kommer snart
VinterSol+2 Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 den lille kommer snart! slapp av og samle kreftene dine du! og gjør ting som gjør deg glad! Men om du orker er det lurt å opp å gå litt, så får tyngdekraften hjulpet deg med å dytte baby ut!
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 kjenner til den trettheten, har gjerne to og tre blunder på sofaen iløpet av dagen:) Du skal jo samle krefter til fødselen så sov og hvil ivei så mye du trenger, bare godt til deg det:)
Myrnia 4barnsmamma Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 Har det på samme måten - lider av sovesyken!! Men tvinger meg /tvinges også av 3 barn til å være i aktivitet - men småsover x flere hver dag - mannen min kaller meg sovedukka om dagen!! Vel - du har vel hørt alle kjerringrådene? Det siste jeg fikk høre var rytmiske bevegelser av bekkenet .... samme bevegelse som da barnet ble laget for å få det ut... he-he - ut komer de jo til slutt uansett!!!! Hvil deg du - og litt opp og gå innimellom!!
VinterSol+2 Skrevet 16. juni 2007 #5 Skrevet 16. juni 2007 og det er faktisk veldig bra å sove flere smålurer:) det trenger du å ha trening i når babyen kommer også! Jeg sover feks dårlig om natten, og blir fort avbrutt av hyppige doturer etc.. da er det godt å ha muligheten til å slumre litt et par ganger om dagen:) og så er det opp og gå litt innimellom.. og sove litt til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå